Far Cry 2 får bonusuppdrag

Robot
Medlem
Far Cry 2 får bonusuppdrag

Fixa spelet först, sopor.

Medlem

Hmm tre timmars speltid, de räknar väll med 1 timmes bilkörning, 1 & 1/2 timmes "checkpoints"- skjutande och resten uppdragen då.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Trodde jag skulle kunna hinna posta innan FZ-FarCry2-hatarligan. Aja, det är bra att de släpper fler uppdrag till ett redan mycket bra spel.

Medlem

Far Cry 2 är så jävla dåligt att jag får ont i huvudet bara av att tänka på det.

Fy fan.

Medlem

Kan dom inte ta och släppa en sdk så communiten (om det finns någon kvar) kan göra FC2 som det var tänkt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag hade hellre sett en patch som tar bort alla fiender vid vägkorsen, alternativt gör dom lite vänligare.

För hur ska man orka med tre nya uppdrag om man inte orkade spela igenom spelet? Och nej jag hatar inte FC2, men spelet hade/har möjligheten att vara tio gånger bättre än vad det är.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Jag körde båt hela spelet igenom så vägavspärrningarna gjorde mig inget, när jag väl körde bil så dammade jag rakt igenom dom och efter en stund började man lära sig knepen för att få ain att fastna

Medlem

Enda kul med detta spel är Multiplayer, det är skoj och sitta och pilla ihop varsin bana i Editorn och sen spela dem mot varandra på lan!


signatur

Jag äger.

Medlem
Citat:

De två uppdragen heter "the Moroccan" och "the American", och sägs erbjuda drygt tre timmars ny speltid.

Tror jag de, men 2.45 av dessa tre timmar kommer spenderas framför ratten. Eller de kanske är safari-uppdrag i de djurlösa Afrika?

Medlem

underskattat med far cry 2. riktigt nice


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Spelet i sig är riktigt roligt men för enformigt och blir väldigt väldigt tråkigt i längden speciellt bilturerna. Btw varför rör sig bilarna i typ 20 km/h när de står att de åker i 100

Medlem

Onödigt att satsa kraft på det här spelet.....Börja med nått nytt och gör det bra den här gången.

Medlem
Skrivet av lasershock:

Trodde jag skulle kunna hinna posta innan FZ-FarCry2-hatarligan. Aja, det är bra att de släpper fler uppdrag till ett redan mycket bra spel.

Lika bra att börja diskutera då, hur kan du påstå att du tycker skiten är bra? Spelet är ett skämt!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av Geisenhausen:

Jag hade hellre sett en patch som tar bort alla fiender vid vägkorsen, alternativt gör dom lite vänligare.

Nja, spelet hade nog blivit lite väl tomt (för att inte tala om att det bara hade blivit bilkörande och inte mycket annat) om vägspärrarna var obemannade.

Men om man åtminstone lade in lite tid (säg ett dygn eller så) innan vakterna respawnade istället för att dem gjorde det så fort man vände ryggen till så hade det hela känts lite rimligare.

Och vad var egentligen poängen med att ha två fraktioner i spelet när alla, oavsett vilken fraktion man för tillfället jobbade åt, försökte ha ihjäl en hela tiden?

Trots det så gillade jag FC2 och det blir nog att ladda hem dem här uppdragen.

Inaktiv

Tycker inte FC2 var en direkt höjdare. Första intrycket helt okej men efter en dryg timme var man uttråkad och orkade inte med mer upprepning av samma sak. Som tur var kunde jag byta in *host* skräpet *host* mot ett annat spel

Medlem

angående topic, någon som får bonusuppdragen att fungera?

Medlem

"... addera djup och twister till Far Cry 2-handlingen." Okej, problemet är att det är svårt att lägga till något till storyn om man ser till hur den slutar i spelet... Det måste vara den sämsta storyn jag någonsin varit med om. Slutet är ju helt random och helt ologiskt.

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Kan dom inte ta och släppa en sdk så communiten (om det finns någon kvar) kan göra FC2 som det var tänkt.

Det är Ubisoft vi snackar om. Dem bryr sig inte om communityn.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem
Skrivet av lasershock:

Trodde jag skulle kunna hinna posta innan FZ-FarCry2-hatarligan. Aja, det är bra att de släpper fler uppdrag till ett redan mycket bra spel.

Ledsen men du måste fan vara helt slut i bollen :((

Inaktiv

Fick spelet som gåva av min syster i helgen som var. Hade förväntat mig något mediokert. Inte särskilt nydanande, men det var ju ett helt okej spel om man gillar genren. Påminner vagt om stalker i spelupplägget men är inte hälften så buggigt...

Medlem

Varje uppdrag är på typ motsatta sidan var man befinner sig, spelet borde heta: Far Ping Pong...

Medlem
Skrivet av MonsterGuden:

angående topic, någon som får bonusuppdragen att fungera?

Citat:

Ytterligare fyra uppdrag samt ett sjunde upplåsbart bonusuppdrag (då de sex första avklarats) skall tydligen också vara på väg, men dessa har vi i nuläget ingen mer information om än så. Än så länge har inte heller något sagts om dessa tillägg kommer dyka upp även till konsolversionerna av Far Cry 2.

Medlem

Haha, dom fick så mycket kritik så att dom gjorde fera fler uppdrag för att få lite bättre rykte


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

Spelet behöver anti-alcheimers medicinering först och främst. Inga fler fiender som har spawnat tillbaka efter att man kört iväg en kortare avstånd..

Och de borde ju kunna hitta på bättre uppdrag.

Medlem
Skrivet av Mr. Bravo:

Fixa spelet först, sopor.

Just det. Fixa spelet så man slipper ladda ner savedgames för att komma förbi 88% det går inte öppna dörren buggen. Eller kanske, han som öppnar dörren försvinner i tomma intet och du kommer inte in här heller buggen.


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av MonsterGuden:

angående topic, någon som får bonusuppdragen att fungera?

jag undrar det samma! jag har kört installationen men det dyker inte upp något nytt uppdrag...

måste man starta om spelet, alltså ett nytt spel?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

1
Skriv svar