Är du en Bioshock-vinnare?

Robot
Medlem
Är du en Bioshock-vinnare?

Grats till er som vann! Ett spel som man bara måste ha spelat igenom.

Medlem
Antikvitet

På sistone har det varit väldigt mycket klagomål här i forumet när vi publicerat vilka som vunnit tävlingarna. Det skapar dålig stämning och irritation, plus att det är jäkligt trist att läsa. Därför gäller nu följande:

- Den som skriver omotiverade klagomål kommer stängas av från framtida tävlingar under en period.

Konstruktiv feedback är alltid välkommen, men vi vill inte se kommentarer i stil med "Det är orättvist att person X vann, han/hon har varit medlem för kort tid eller skrivit för få foruminlägg!"

/FZ-redaktionen genom John


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

Grattis!!!

John, kan man inte klistra in ditt inlägg i alla tävlingsnyheter satt det blir det första inlägget på någon sätt?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Grattis till alla. När får jag vinna nåt fz?? Under 2,5 års tid, har jag vunnit så många gånger som 0....? WTF??


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

JAAA ÄNTLIGEN!!!!:D:D:D Allt går så bra nu, det gick toppen på Nationella Matte C sedan kommer man hem och ser att man vann BioShock..! Kan inte gå bättre!:D Grattas de andra 9 som van:)


signatur

Min mamma säger att jag är bra på Guitar Hero.

Medlem

Där ser man, hade visst fel på ettan, men men, äger å andra sidan ingen konsol.

Grattis till alla vinnare.


signatur

Haaf life

Medlem

Grattis till alla som vann detta toppenspel!

Medlem

YESS, äntligen

Medlem
Skrivet av John:

På sistone har det varit väldigt mycket klagomål här i forumet när vi publicerat vilka som vunnit tävlingarna. Det skapar dålig stämning och irritation, plus att det är jäkligt trist att läsa. Därför gäller nu följande:

- Den som skriver omotiverade klagomål kommer stängas av från framtida tävlingar under en period.

Konstruktiv feedback är alltid välkommen, men vi vill inte se kommentarer i stil med "Det är orättvist att person X vann, han/hon har varit medlem för kort tid eller skrivit för få foruminlägg!"

/FZ-redaktionen genom John

Jag tycker att det är orättvist att Dvorak vann, han vinner mer än mig

Medlem

Konstruktiv Feedback: Det är för mycket folk på den här siten

Grattis till alla som vann, har man inte gått igenom bioshock får ni nu chansen av sveriges bästa spelsite!

Medlem

Gz till vinnarna!
Må er adam rädda mången besatt och eder ammunition bringa förödande handlingar.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

MFC
Medlem

Grattis dårå.

Snart min tur


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Medlem

Tack FZ!


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Grattis alla vinnare!

Medlem

Grattis till alla vinnare!

En fråga bara: varför hade ni inte med PC-versionen som vinst?


signatur

Korvspad.

Medlem

^- Antagligen för dom som ger ut priserna till FZ inte hade PC versionen med i sin deal?

Medlem

Grattis alla, ursh om man bara hade sån tur

Medlem

Woot! Min 360 som stått och samlat damm på senaste. Tack så mycket FZ!

Kabex: allt handlar väl om slump (nu när det inte finns några utslagsfrågor). Jag hade väl bara tur helt enkelt.

Inaktiv

Grattis!

En fråga angående tävlingarna. Slumpas vinnarna eller är det först till kvarn med dom rätta svaren som vinner?


signatur

War never changes.

Medlem

Grattis till vinnarna

Inaktiv

Tycker det är helt rätt att fz använder sig av tävlingar. Det är väl också ett sätt för företagen att göra reklam. Nu när jag t.ex vann Razer tävlingen så blev ju alla i klassen "avundsjuka" om man får säga så.

Jag är iaf glad att jag svarade rätt på frågorna och grattis till dom som vann

Medlem

HAHA! Ofta jag vann xD

Inaktiv

Grattis!


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Inaktiv

Rackarns rabarber också

Medlem

jag hade 2 fel xD

Gz ni som vann


signatur

Rawr

Medlem

Grattis till vinnarna

1
Skriv svar