Stora Pang Teorin

Medlem
Stora Pang Teorin

Har nu under två dagar tittat på nästan 3 säsonger av The Big Bang Theory och måste säga att det är en serie som växer på en. Från att man har tyckt att den var jätte idiotisk till att den är rätt smart och rolig serie att titta på.

Karaktärerna i den serien är bra, dom känns som riktiga karaktärer istället för folk som inte har någon själ som i dom flesta Tv-serier. Karaktären Penny är nog den man ogillade mest i början för att hon användes otroligt mycket som "ögongodis" men sen när hon utvecklas och blir lite påverkad av Leonard och Sheldon så fungerar det mycket bättre.
Den som känns mest onaturlig är dock Sheldon för att han verkar ha alla manier I världen. Om han fanns på riktigt så skulle man nog säga att han är en psykopat som inte direkt vet vad känslor är.
Favoriten i gruppen är Leonard för han är precis lagom nördig och det känns som det är han som serien är mer inriktad på.

Howard och Raj vet man inte direkt vad man ska säga om. Howard är den misslyckade kvinnotjusaren som har otroliga pickuplines "See a penny, pick it up, and all the day you'll have good luck". Medans Raj inte kan prata med kvinnor i huvudtaget förutom när han fått i sig alcohol fast ibland verkar det gå lite väl snabbt för honom att börja prata när han fått i sig det "It's hot in here, it must be summer".

Soft kitty, warm kitty. little ball of furr
happy kitty, sleepy kitty
purr purr purr

#blogg

Medlem
Stora Pang Teorin

Sjukt bra serie! Hoppas den blir kvar!
Vet att en säsong fyra ska vara på gång i alla fall.


signatur

"tango in sight"...

Medlem

Ja, det är en av favoriterna på tv just nu! Den kan vara riktigt skoj ibland

Medlem

En riktig feelgood-serie som jag följer, blir alltid glad och får mig ett gott skratt varje gång jag ser ett avsnitt.

Medlem

Sheldon och Howard är ju de bästa karaktärerna! Avsnittet där Sheldon ska ta hand om penny när hon halkat i dushen är awesome!

För att inte glömma Howards: "Is it hot in here? It must be Summer?"

1
Skriv svar