IGN drar tillbaka Football Manager-recension

Robot
IGN drar tillbaka Football Manager-recension
Medlem
IGN drar tillbaka Football Manager-recension

Konstigt. Men amerikaner är ju inte så förtjusta i fotboll så.

Medlem

Ha, läste recensionen igår. Tur att man hann läsa den innan den togs bort. Men ja, han gjorde ett stolpskott.

Medlem

Påminner lite grann om skiracing 2005, tror jag d va. blev väl nominerad eller utsedd till årets sämsta spel i danmark. men blev bland de bäst säljande spelen i tyskland/österrike. sen är väl inte danmark känt för att va så intresserade i alpina sporter...

Beror väl mycket på idrottskulturen i landet

Medlem

Hah. Ja recensionen var ju något av det sämsta jag har läst i spelkritikväg.

Inaktiv

Den recensionen var RIKTIGT underhållande. Han föreslog att man skulle spela PES eller FIFA 09 istället för FM2009. Snacka om att inte riktigt fatta vad man recenserar.

Jag sitter nu och spelar FM2009 (ajaj, reklam för konkurrenter ) och det är helt grymt. Coachar Mariehems SK i Division 2 Norra.


signatur

Our generation has had no Great War and no Great Depression. Our war is spiritual - our depression is our lives.

Medlem

Och det är en av andledningarna till varför IGN-recensioner bör tas med en traktorskopa salt, vare sig de ger höga eller låga betyg

Medlem

Det var roligt så länge det varade iaf. 2:a på US och 9.1 på UK
Hur som helst är det fint att se att de erkänner att de var ute och cyklade.

Medlem

Är det därför vi har ordet pinsamt?

Medlem

Det är ju bra att recensenterna är insatta i det de recenserar... :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Han tog ju inte fel på soccer och football så man ska väl inte klaga för mycket på recensenten.

Inaktiv

Kan man hitta recensionen någonstans? IGN tog ju bort den från sidan.

Medlem

Den stackars recensenten blir knappast långvarig i branschen...


signatur

Jag glömmer aldrig ett ansikte men i ditt fall är jag villig att göra ett undantag.

Medlem

Detta är just anledningen att jag blir tjurig på många recensioner, bl.a. Mirror's Edge. Där man får intryck av att recenten ger minus för att spelet inte är open world/"har-tillräckligt-många-vägar".

Det är alldeles för många recenter som dömer ett spel över vad de vill att det ska vara istället för vad det är.


signatur

(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)

Medlem

Haha, fantastiskt. Var det någon städare som nån i redaktionen förknippade med en anställd eller?


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

ja det är väl det felet som många recensenter gör lite då och då.

1
Skriv svar