Puffångest inför Heavy Rain

Skägg.
10 Chambers
Puffångest inför Heavy Rain

Nu är recensionen av #Heavy Rain klar, @Tompa ska bara skälla på mig för alla slarvfel jag gjort (slippery sausage fingers, du vet). Vi puffar alltid för våra artiklar med stor bild på framsidan av sajten och eftersom varken jag eller gamlingen är några Photoshop-kungar är det alltid lite ångest inblandat. Idag smakar ångesten beslut och vi kan inte riktigt bestämma oss för vilken puff vi ska välja. Det blir förmodligen kandidat numero uno, men den är från det första techdemot och är inte helt representativ för spelet idag fyra år senare. Den andra känns bra, regn och depression i en härlig blandning men samtidigt inte lika fångande som den första. Vad tycker du? Recension publiceras ikväll klockan 19:00, prick.

[ia=18313; large]

[ia=18314; large]

#blogg


signatur
Medlem
Puffångest

Kan ni inte göra era egna tolkningar med foton på er själva i passande poseringar?

Medlem

Varför inte köra med en bild på den där origami pajaritan som syns titt som tätt. Personligen tycker jag den är jäkligt läcker. Måste jag välja av de ovan så blir det nog nummer ett även om jag håller med lite om det du skriver.


signatur

"tango in sight"...

Medlem

För mig kvittar det:)

Skägg.
10 Chambers

Gametango, den är så överanvänd och lite halvsvår att få snygg med vårt 2 till 1-format på bilderna. Nu är förvisso ettan också välanvänd men var lättare att få snygg.


signatur
Medlem

Jo, den är helt klart överanvänd. Bara jag som är tokkär i den
Annars finns det ett par schysst bilder på nån mörk industridel där det står polis- och ambulansbilar och blinkar i regnet och det ser massa "heavy rain":igt ut. Men jag förstår om ni på redaktionen inte sitter och letar bilder i fyra timmar för en recension-spot
Måste förövrigt tillägga att jag är grymt avundsjuk på er som får sitta och gröta ner er i detta spel redan


signatur

"tango in sight"...

Medlem

Den översta, lätt. Trailern stillbilden kommer ifrån fick ett ganska stort genomslag (så pass att jag kommer ihåg att den är från just en trailer), och jag tror att fler associerar den med Heavy Rain än den nedre.

Den översta puffen säger "Kommer du ihåg detta? Nu har vi recenserat det, serru!", i alla fall till mig.


signatur

Aj, dina ögon!

Medlem

Jag skulle nog också föredra Origamin, men den är som sagt överanvänd. Mellan de där två så röstar jag nog på den andra.

Jag gillade den andra bäst... Mysigt med vatten-effekten. På den första bilden ser den gråtande damen extreeemt stel och dock-liknande ut, imho.

1
Skriv svar