Nintendo + Thanksgiving = kärlek

Robot
Medlem
Nintendo + Thanksgiving = kärlek

varför..? :\


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv
Medlem

För att Nintendo äger! 09 kommer se bra ut

Medlem

Ne nu får det vara nog, visst det är kul att det går så bra för Nintendo, men börjar inte Wii bli lite överskattat nu? Tekniskt sett är det en skitkonsol utan någon vidare prestanda som enbart säljer för att spel som Wii Sports underhåller familjen.. Det är kul att den breda massan får ta del av spel men det blir överdrivet då det enda som säljs bra är familjespel som inte har något underhållningsvärde överhuvudtaget. Spel som Guitar Hero, Rock Band och alla äckliga Singstar samt Wii fit snor åt sig det mesta. Detta lämnar en hel del spel åt sitt öde, som förtjänar bättre försäljningssiffror än några 100 000. Eller jag ändrar mig, det är inte alls kul att skitspel som Wii Sports går ut till den breda massan, det är inte ens kul att det säljs, fan ta alla idiotiska föräldrar som går och köper det -.-

Det var bättre förr ...

Medlem

Jag hoppas bara att det kommer utvecklas mer spel för hardcore gamers då så många wii sålts. Men ja, partyspel verkar ju funka, så klart att dom görs.

Vore guld om Capcom såg till att göra ett nytt Resident Evil till Wii <3

mau
Medlem
Skrivet av lordnizze:

Det var bättre förr ...

När Nintendo regerade med NES?

ptr
Medlem

gör ett nytt mario och zelda då så man får en anledning att spela på skiten.

edit: gör dom färdiga!

Medlem

*Suck*....


signatur

Jaha.

Medlem

Fyfan vad många skitinlägg som "*suck*" "varför...?" osv.

Tycker han förklarar siffrorna på ett skönt sätt: Det är ett Nintendo folk vill ha mest av allt!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

det är lite sjukt ändå, såg bonusround igår på gametrailers, där sa de att de inte går att få tag i en wii i U.S.A ens.

jag fattar inte

å andra sidan behöver ju USA köra lite wii fit, så jag antar det har sin grund någonstanns, för wii fit är de som säljer som en tok till wii i usa åtminstone om man tror vad de sa på bonusround

Medlem

Hahaha bästa citatet nånsin. Saturo Iwata "fortunately for us a lot of shoppers put our products at the top of their list."

Inaktiv
Skrivet av bjosarn:

Fyfan vad många skitinlägg som "*suck*" "varför...?" osv.

Tycker han förklarar siffrorna på ett skönt sätt: Det är ett Nintendo folk vill ha mest av allt!

Of Course!

Väldigt många suck inlääg håller jag med dig om, är nog bara folk som önskar sig en Wii.

09 kommer bli ett väldans bra år för Wii, många roliga nya spel kommer

1
Skriv svar