Fable 2-utvecklare går över till Splash Damage

Robot
Medlem
Fable 2-utvecklare går över till Splash Damage

Vet inte direkt hur jag ska reagera. QW var ett av de bästa onlinespel jag lirat (när man väl kom in i det), men samtidigt förlorar Lionhead en viktig person. Det betyder även att framtida Fable-lir kan bli lidande. :/

Medlem

Hoppas han inte blir lika tjock som jag när jag jobbade på Splash Damage. Finns ett helt amazing lunchställe precis bredvid deras kontor. Mycket svårt att stå emot all smält ost och fläskig bacon där i England.

Medlem

Man kan ju alltid hoppas på ett co-op rollspel i Oblivion/Witcher stil.
Som inte är MMO

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Man kan ju alltid hoppas på ett co-op rollspel i Oblivion/Witcher stil.
Som inte är MMO

mm typ diablo

Inaktiv

Låter intressant...

Inaktiv

ET:QW är helt klart det bästa fps-spel jag spelat, no doubt.
Många som dömmer det utan att spelat/spelat väldigt lite. :\

Inaktiv

Black & White 3?

Medlem

Black & White är Lionhead studios titel så det lär inte bli något sånt =). (har jag för mig =o).

Min spekulation är att: med tanke på att Bethesda inte direkt gjort online spel på sista tiden men de har fått höra många röster om att folk vill spela oblivion och fallout online =o.
Kan ju verka logiskt att det blir ett rollspel som går att spelas online. Splash Damage online-kunskaper och Bethesdas rollspels-kunskaper, typ ööh ett Fallout 4 mmo? =o. Det kan ju bli vad som helst. Men rent logiskt så tror jag det blir ett sånt sorts spel i alla fall. Ett rollspel som man kan spela online.

Jag skulle vilja se en mod till FO3 som gör att man kan spela tillsammans med andra och göra quests. Skulle också vara riktigt coolt om man kunde "bygga" sin egen ATV så man kan köra runt i stället för att springa till fots *hoppas på DLC med sånt innehåll* ^^

Inaktiv

tror att jag läste någonstans att Bethesdas inte har licens för att göra Fallout mmo

Medlem
Skrivet av stellanj:

Hoppas han inte blir lika tjock som jag när jag jobbade på Splash Damage. Finns ett helt amazing lunchställe precis bredvid deras kontor. Mycket svårt att stå emot all smält ost och fläskig bacon där i England.

Vad gjorde du på splash Damage då Om man får vara nyfiken...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:
Skrivet av stellanj:

Hoppas han inte blir lika tjock som jag när jag jobbade på Splash Damage. Finns ett helt amazing lunchställe precis bredvid deras kontor. Mycket svårt att stå emot all smält ost och fläskig bacon där i England.

Vad gjorde du på splash Damage då Om man får vara nyfiken...

3d-grafiker, texturerare.. etc...

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av MaXMC:

Man kan ju alltid hoppas på ett co-op rollspel i Oblivion/Witcher stil.
Som inte är MMO

mm typ diablo

Eh... NÄ...

Inte ett hack n slash, ett ROLLSPEL!

Diablo är bara en snyggare variant av
Angband typ.

1
Skriv svar