Robot
Skate It

Att åka tv-bräda har inte varit sig likt sedan Skate gav Tony Hawk en rejäl pungspark förra året. Frågan är om Electronic Arts lyckas revolutionera lika hårt på Wii, en plattform få utvecklare har lyckats bemästra.

#skate, #nintendo, #ea-black-box, #skate-2, #ea-montreal, #wii-fit


Medlem
Skate It provåkt

Får se om man ska skaffa det, fler som klagat nu på styrningen medans andra säger att det tar tid att lära sig den. Fick bra betyg hos IGN, men nu är ju inte IGN världens bästa recensions-sida heller.

Medlem
Inaktiv
Medlem

Ser dock kul ut! Senaste skate-spelet jag köpte var det första Tony Hawk spelet till Gamecube!
Ska nog köpa det ändå:)

Medlem

Om ni har en balansbräda måste ni bara testa Shaun White Snowboarding, det har grymt bra känsla, och det är så mycket roligare med en bräda än att bara trycka på knappar för att ta sig ner för backen

Hoppas dom fått till Skate It lika bra.

Medlem

Skulle ha varit bättre om dem bytt plats på Nollie Kickflip och Nollie Heelflip för att få det mer verklighetsbaserat.. Men säkert bra spel ändå!

Medlem

Jag gissar på att Shaun White är roligare än Skate It!

Inaktiv

Första wii spelet som känns lite lockande..

Inaktiv
Skrivet av wankstah:

Första wii spelet som känns lite lockande..

Första?
...Oh man!...

Medlem

är detta bara till wii?

Medlem

Okej, tänkte köpa Shaun White men väntar med det tills jag har brädan igen. Köpte Skate It idag och är riktigt imponerad, kontrollen är väldigt responsiv och inget jag kan klaga över. Det tar lång tid att lära sig spelet, men det har ett grymt djup! Det förtjänar mer än dom dåliga betygen som finns där ute, håller med IGN's recension till fullo när det gäller styrningen.

Ett av mina bästa Wii-köp hittils faktiskt!

Medlem

Har bara spelat på WiFit-Brädan men kul och svårt var det


signatur

Det var detta...

1
Skriv svar