Warhammer 40,000: Dawn of War II-trailer

Medlem
Warhammer 40,000: Dawn of War II-trailer

Synd bara att Blood Ravens är ZZzzZZ. Men do wants!


signatur

Varning, ovanstående text kan innehålla särskrivning.

Medlem
Medlem

En hel del riktigt snygga animationer. Dock är det ju en trailer så man kan ju undra hur många unika det finns.
Men om man ska prata om spelen som kommit innan tycker inte jag dom håller.
Som nyheten så fint framställer det är jag en sån som har SC2 överlägset högst på min "Vill ha"-lista.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Relic har mer frihet att pressa framåt med utvecklingen av RTS-genren eftersom de inte har lika mycket hype som Blizzard. De är underdogen.

Medlem

Tyranids <3


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

Längtar så till den milda grad att jag snart ramlar omkull. Tror jag längtar mer till det här än till SC2 om jag ska vara ärlig. Dessutom håller jag med dosman om att Relic har mer frihet vilket kan ses som en viss fördel. Skulle Blizzard få för sig att ändra för mycket i SC2 så kommer det garanterat bli ett djävulskt liv. Med det sagt så längtar jag ofantligt mycket till båda spelen och det kommer bli många timmars LAN med polarna när dom behagar dyka upp

Medlem

Inte min typ av spel men jä*lar vilken bra musik, någon som vet om den finns att få tag på någonstans??

Medlem

Warhammerk 40000? Ska det inte vara Warhammer 40k eller War... 40000?


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Ser fram emot det här bra mycket mer än vad jag ser fram emot SC2. DoWII ser ut att bjuda på mer varierande och underhållande gameplay, medan SC2 bygger vidare på exakt samma koncept som alla andra RTS-titlar från Blizzard. Missförstå mig inte, SC2 kommer säkert bli roligt men det saknar det där lilla som ska få mig att spendera de där extra timmarna.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Detta ligger högt upp på hajp-listan. Hellre detta än SC2, mest för modsen skull. Synd att IG inte är med dock, mina favisar, men de kommer väl.. genom mod eller expansion.

SC2 kommer säkert bli kul att spela också, men detta kommer fan äga.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Q2 2009 =(


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

När detta väl kommer hoppas jag att ett nytt grafikkort letat sig in i min burk.

Medlem

Längtar! Tyranids ska bli riktigt roligt att se om de lyckats göra bra!


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem

40k är den bästa Warhammer serien


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Ti.
Medlem

Verkar ju hur läckert som helst!

Inaktiv

Nice trailer. Kommer bli skoj att testa både SC2 o DoWII under 2009 =O. Tror ändå att jag kommer spendera mer tid i SC2 med tanke på alla custom maps som kommer nog komma (DotA/TD osv). Spelade dock bara normala maps till DoW, så jag vet inte hur det ligger till där.

Förresten, vet nån om det kommer finnas hero units i SC2? Alltså då menar jag inte i campaignen och vanliga matcher, utan om det finns i själva mapeditorn så att man kan skapa hero defense, hero arena osv.

Medlem
Inaktiv

Blir väl att boka såklart!

Medlem

vet inte. såg trailern, minns inget av det mer än att jag höll på att somna. gillade föregångarn, kunde lika väl ha varit det spelet imho

Medlem

DoW2 kommer va så jävla mycket bättre än SC2.
Starcraft är bara en ren rip off av WH40k.

Medlem

jag tycker dow2 ser ganska trist ut faktiskt.

Inaktiv

haha StarCraft 2 kan ju gå och slänga sig i en halvfylld latrin.

Medlem

Längtar redan!

Medlem

Jag kommer köpa detta och alla 3 Starcraft 2 spelen, bara för att båda ser ut att äga så hårt. Starcraft 2 är faktiskt riktigt bra, fick en chans att spela det under Dreamhack och det levde absolut upp till mina förväntningar.

Medlem

Ser riktigt schyst ut. Diggade DoW rätt mycket så detta kommer nog bli skoj. Hoppas bara att det finns tillräckligt med nyheter så man inte bara kommer sitta och spela DoW fast med bättre grafik. Tyranids är dock en bra början. =D

Och jag längtar nog mer efter detta än SC2 även om det säkert kommer vara najs det med.


signatur

Korvspad.

Medlem
Skrivet av Snigelapa:

haha StarCraft 2 kan ju gå och slänga sig i en halvfylld latrin.

Ja, samma sak kan sägas om dig, sluta jämnt med fanboy inlägg hela tiden, dem som gillar warhammer låt dem gilla det. Samma sak för det andra.

Angående moddar så sade utvecklarna på den officiella forumet att det inte blir särskillt lätt att använda.

NIB
Medlem

Längar mig sjuk efter Tyranids! Space Marines (Blood Ravens) är dock rätt lökiga men kidsen ska ju ha sitt också. Jag kommer att [i]köpa detta spel, vilket är ett bra betyg. Älskade Dark Crusade.

Ska även spela SC2, mest för Tyranid-kopiornas (Zerg) skull, och för att jag gillade storyn och gameplay i dom första SC-spelen. Ingen höjdare att det kommer ut i tre spel dock, kan inte säga att jag längtar efter Terran-kampanjen (space marines-kopiorna).

1
Skriv svar