Prova och betygsätt SGA Warmup-bidragen

Robot
Prova och betygsätt SGA Warmup-bidragen
Medlem
Prova och betygsätt SGA Warmup-bidragen

Härligt att se ruskigt nygamla grejjer


signatur

Play hard, go geek.

Medlem

22 är väl lite att ta i... alla av dem som finns med lyckades inte få in sina projekt... mera runt 10! Disco Fever ÄGER!

Medlem

revenge of the sumohoppers
Omg Sumohoppers ägde ju !

edit: men vadfan måste man ha xbox control !

Medlem

En del av dem var rätt kul faktiskt, men majoriteten var helt ointressanta, vet nog var jag ska lägga min röst iaf. Ska bli kul att följa alla indie-tävlingar som är på g nu! :>


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem
Skrivet av smuts:

En del av dem var rätt kul faktiskt, men majoriteten var helt ointressanta, vet nog var jag ska lägga min röst iaf. Ska bli kul att följa alla indie-tävlingar som är på g nu! :>

Du kanske bör tänka på att tävlingen går ut på att dom ska ta 7 dagar att göra, och på ett speciellt tema! Som detta år var 80-tal... Som du kanske ser så var det 2 bidrag som följde temat! Varav ett var vårat! Och majoriteten var spel som folk jobbat på långt innan! Vi började i förra måndagen och blev klar igår(söndag), det var dessutom första gången vi använde directX så självklart blir det inte Crysis! Vi blev sjukt nöjda över hur vårat DiscoFever blev

Det är min klasskamrat som gjort sumohoppers... Xbox kontroll är ett måste, det finns viss keyboard styrning, men du kan tex inte hoppa på samma sätt, rotera benen lika fort osv

1
Skriv svar