Medlem
Nytt nätagg

Sitter på två 7800gts i SLI och en AMD 4000+ och nätaggregatet har som sagt brakat ihop. Om någon kunde tipsa om vad för nätagg man borde ha.

Tack på förhand.

nj
Medlem

Corsair 520W är det första förslaget jag kommer och tänka på, nog ett av de kraftullaste (om inte det kraftfullaste) 5x0W-nätaggen på marknaden och ska utan problem kunna driva ditt system och en del till.

Antec EarthWatts 500W bör räcka med om du vill komma undan lite billigare, i grund och botten samma tillverkare som Corsairs nätagg (Seasonic).

Du kan ju även kika lite på den här wikisidan för fler tips.

Medlem

Tack för tipsen, och tack för länken, fanns gott om info där. Får se vad det blir när jag läst på lite.

Medlem

har själv köpt ett Corsair 520W som nj^ nämner, och det är ett riktigt bra agg, kvalitè så det sprutar om det.

Det absolut bästa med agget är ju att det är avtagabara kablar, nått jag älskar No more kabelhärva i datorn.


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

har det också. Vet inte om det är tyst eller inte, men verkar vara ordentligt tyst! Som sagt så är det nästan så man inte har kablar hängandes. Är endå lite grinig över att de gör ett agg med modulära kablar så att det inte ska hänga onödiga kablar som inte används. Så gör dom 2 st separata p4 och p8 kablar!! som man inte kan ta bort!!! Vet att jag överreagerar lite, men tycker att det är lite onödigt...

1
Skriv svar