SAW-spelet söker nytt hem

Inaktiv
SAW-spelet söker nytt hem

Bara det inte är nån CSI kopia. Dom spelen suger mer än mumindalen-spelen...


signatur

CZorg will rise again...

Medlem

alltså dem som hållde på att göra den här SAW spelet bordes lägga ner för längesen...SLUTA gör spel av filmer och vice versa plx..

Medlem

lite väla cp film serie om du frågar mig...
folk går och ser skiten på Bio med sourround sound och big screen så klagar de på att 10% av alla som ser den mår dåligt, går ut osv...

personligen går jag inte och ser sånt här skit på bio, än mindre spelar spel där det är det enda syfte det uppfyller.

Medlem
Medlem

Eh...ja...där tog mitt ordförråd slut till den här filmlicensen.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skrivet av zauii89:

lite väla cp film serie om du frågar mig...
folk går och ser skiten på Bio med sourround sound och big screen så klagar de på att 10% av alla som ser den mår dåligt, går ut osv...

personligen går jag inte och ser sånt här skit på bio, än mindre spelar spel där det är det enda syfte det uppfyller.

Underbart att se dessa på bio ju. Tog med bruden på två av dom hon blev rejält skrämd men sedan tröstade jag henne hemma. Gulligt!!


signatur
Inaktiv

Gllar inte spel som bygger på filmer...

Medlem

Spel på filmer tjänar massivt i alla fall barn filmer alla barn som gillade filmer kommer spela spelet, Alla spelen är dock samma spel med en annan klädsen så dom är billiga att utveckla och säljer bra :> varför sluta göra dom?

Inaktiv
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av zauii89:

lite väla cp film serie om du frågar mig...
folk går och ser skiten på Bio med sourround sound och big screen så klagar de på att 10% av alla som ser den mår dåligt, går ut osv...

personligen går jag inte och ser sånt här skit på bio, än mindre spelar spel där det är det enda syfte det uppfyller.

Underbart att se dessa på bio ju. Tog med bruden på två av dom hon blev rejält skrämd men sedan tröstade jag henne hemma. Gulligt!!

haha fördelen med skräckfilmer. Bjöd hem en dejt och slog på en skräckfilm med flit mehe ^^ ,,kramkram ;p

Medlem
Skrivet av Pojii:

alltså dem som hållde på att göra den här SAW spelet bordes lägga ner för längesen...SLUTA gör spel av filmer och vice versa plx..

Då hade man inte fått spela spel som Escape From Butcher Bay, AvP serien + kommande Colonial Marines och då hade jag blitt suuuur


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem
Skrivet av bleak:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av zauii89:

lite väla cp film serie om du frågar mig...
folk går och ser skiten på Bio med sourround sound och big screen så klagar de på att 10% av alla som ser den mår dåligt, går ut osv...

personligen går jag inte och ser sånt här skit på bio, än mindre spelar spel där det är det enda syfte det uppfyller.

Underbart att se dessa på bio ju. Tog med bruden på två av dom hon blev rejält skrämd men sedan tröstade jag henne hemma. Gulligt!!

haha fördelen med skräckfilmer. Bjöd hem en dejt och slog på en skräckfilm med flit mehe ^^ ,,kramkram ;p

Grejen är ju den att veti fan om det ens är skräckfilm , det har typ blivit en egen genre det här... typ mega tortyr.

Hamnar närmare splatter hos mig iaf, dvs skitfilmer utan mening.

Medlem

zauii89: jag håller med. storyn är ju inte tillräckligt stark för att frambringa någon glädje överhuvudtaget. dock har jag inte ens försökt se någon mer än ettan. den visade mig vart det skulle ta vägen och tja, det har ju för fan gjorts 5 st såna där jävla filmer.

Inaktiv

Hoppas att det blir lite "äventyr". Typ lösa en massa ideér och gåtor.

Och dessutom ska det vara roligt och skrämmande men hur lätt är det egentligen att göra ett spel som är skrämmande.

Inaktiv
Skrivet av najtrows:

zauii89: jag håller med. storyn är ju inte tillräckligt stark för att frambringa någon glädje överhuvudtaget. dock har jag inte ens försökt se någon mer än ettan. den visade mig vart det skulle ta vägen och tja, det har ju för fan gjorts 5 st såna där jävla filmer.

2an är nog den som suger mest av de 4a som jag har sett. Serien utvecklas mer och mer i 3an och 4an då man får se varför och hur de gör. Blir mer ett cross over med oändligt många tidslinjer, så som Pulp Fiction som börjar med slutet :S

Även PF är en av mina favoriter och gillar man inte flash back filmer så gör man det inte kan ju inte hota någon att tycka om dom. Du borde dock se vidare för att verkligen se vem John är

Medlem
Skrivet av showerguy:

Hoppas att det blir lite "äventyr". Typ lösa en massa ideér och gåtor.

Och dessutom ska det vara roligt och skrämmande men hur lätt är det egentligen att göra ett spel som är skrämmande.

Är väl inte så svårt att göra ett skrämmande spel , tex Silent Hill , Penumbra och Resident Evil har ju gjort det.. men detta är ju som sagt ett tortyrs spel så att spegla filmerna och samtidigt göra det till ett skräck spel veti fan.

Frågan är om man spelar som ett offer eller snubben som gör allt :S...

1
Skriv svar