Robot
Medlem
Spel mot AIDS

givet köp

Inaktiv

Coop???!


signatur

War never changes.

Medlem

Rätt schysst initiativ, kan ju bli bra om de kommer med en bra berättarteknik.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Skönt att de ställer upp.
Skulle vara fint och se om Astra och liknande kunde göra samma sak när det gäller medicin.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Social innovation, good stuff!


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

Medlem

Låter bra, jag har svårt att komma på någon som är för AIDS. Skulle väl vara dom där dårarna från Westboro Baptist eller vad dom nu heter i så fall. Hoppas det blir bra, kul initiativ!


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Medlem

ah ok, så dom ska vänta med att ge ut detta budskap till dom andra 98% av befolkningen som inte ens kommer i närheten av att ens kunna utnyttja denna information eller ska dom göra ett MMORPG för att lösa det problemet? Seriöst, lägg pengarna där det behövs istället för att göra något som antagligen kostar en hel del pengar och endast kan utnyttjas av en liten skara... Tror inte problemet ligger hos befolkningen som lever i ett område där denna teknik kan utnyttjas utan på landsbyggden.

Medlem
Skrivet av zaphiren:

Coop???!

Haha, lätt!

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

ah ok, så dom ska vänta med att ge ut detta budskap till dom andra 98% av befolkningen som inte ens kommer i närheten av att ens kunna utnyttja denna information eller ska dom göra ett MMORPG för att lösa det problemet? Seriöst, lägg pengarna där det behövs istället för att göra något som antagligen kostar en hel del pengar och endast kan utnyttjas av en liten skara... Tror inte problemet ligger hos befolkningen som lever i ett område där denna teknik kan utnyttjas utan på landsbyggden.

Klart att det finns okunskap i områdena där "denna teknik" kan utnyttjas. Jag tycker ALLA borde hjälpa till och detta är INTE en dum idé!

Inaktiv
Medlem

föredra det gamla anti aids spelet

"catch the sperm"

riktigt kul !


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

Seriöst, lägg pengarna där det behövs istället för att göra något som antagligen kostar en hel del pengar och endast kan utnyttjas av en liten skara...

Jag håller absolut med. Tanken är god men det här är så fel väg att gå.

Medlem

Drunken_monkey_boxer: Jag fattade det som att dom var en del av ett större projekt. Antar att det projektet innefattar en hel del andra aktörer som rör sig inom sina områden.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv

Hade varit bättre om det hade varit som Resident evil, och istället för zombies så ska man skjuta folk med aids

Medlem
Skrivet av Ericzeppe52:

Hade varit bättre om det hade varit som Resident evil, och istället för zombies så ska man skjuta folk med aids

Och vad ska det lära folk? Att avrätta alla som har aids? :P. Fighting aids with one bullet at a time...

1
Skriv svar