Vanligt med bottar på era servrar?

Medlem
Vanligt med bottar på era servrar?

Jag hör rätt mycket prat om bottar av folk i allmänhet som spelar wow, men har själv aldrig riktigt lidit av det. Knappt sett några alls för att vara ärlig.

Är det vanligt på era servrar och vilka servrar är det ni spelar på?

Medlem

Anledningen till att du inte sett nån är att dom inte alltid är lätta att se, om du inte följer efter den i 1-2 minuter.

Min stannar alltid om det kommer en annan spelare inom synhåll och står still tills dom försvinner.

Själv har jag bottat 3 gubbar till 70


signatur
Medlem
Skrivet av cammo:

Anledningen till att du inte sett nån är att dom inte alltid är lätta att se, om du inte följer efter den i 1-2 minuter.

Min stannar alltid om det kommer en annan spelare inom synhåll och står still tills dom försvinner.

Själv har jag bottat 3 gubbar till 70

Och det är något att vara stolt över?
Pajas.

Medlem
Skrivet av sirdavva:

Och det är något att vara stolt över?
Pajas.

Säger killen som bumpat 50 trådar i wow forumet idag.


signatur
Medlem
Skrivet av cammo:
Skrivet av sirdavva:

Och det är något att vara stolt över?
Pajas.

Säger killen som bumpat 50 trådar i wow forumet idag.

Det är jag väldigt stolt över. Du vet folk får svar på frågor i forumtrådar.

Gen
Medlem

Iofs gött att nån håller forumet levande

Medlem

Du och jag Gen, du och jag.

Gen
Medlem
Medlem

Dags att gå över till Nintendo-forumet och göra samma sak där

Gen
Medlem
Testpilot

Tack o lov är det mycket bättre på bottningsfronten , de flesta bottar man ser är sådana som levlar chars och inte de trista förhatliga farmarna som förstör och är allmänt irriterande.

Har inte sett någon på länge , å andra sidan levlar jag en ny char på ny server så man stirrar inte på samma vis efter uppenbara farmare.

Medlem

Vad får man ut av att ha en bot som lvlar åt en?

Medlem

En höglevelchar snabbt utan att grinda igenom allt? ^_^


signatur

Videomupp

Medlem

Det är sant, men jag menar man har ju inte lärt sig spela klassen (förutsatt att det är första gången man spelar den).

Kan väl ioförsig vara "bra" om man bara ska lvla upp gubbarna till 70 för att sen sälja dom.

1
Skriv svar