TBC - 1 månad speltid

Inaktiv
TBC - 1 månad speltid

Jo tjenare fz. Jag har tänkt att börja lira wow igen med mina polare. Jag har ju bara första wow så jag undrar om man får med en extra månad när man beställer vanliga Burning Crusade?

Sen undrar jag också vart jag fyller in koden att jag har TBC? Själva Cd-key... man måste väl aktivera?

Aja hoppas att jag kan få snabbt svar så jag kan betälla redan inatt kanske?

Medlem

Nej det får du inte och CD key kan du köra in under installation om jag inte har helt fel annars uppgraderar du ditt account på din account sida.

Inaktiv

ush då! Det var ju synd. Aja då vet jag.

Man trodde väl att inte Blizzard skulle vara så snåla men det är okej då.

Medlem

Ska du ladda ner det eller köper du spelet på skiva?

tankar du det får du nog uppgradera under "manage account" och om du köper spelet på skiva uppdateras det automatiskt när du skriver i CD-keyn tror jag.

Gen
Medlem

Asså får man inte längre en gratis månad?

Medlem

Fick man det när man köpte TBC när det släpptes?
Det har jag glömt i sådana fall.

Medlem
Skrivet av Gen:

Asså får man inte längre en gratis månad?

du får en gratis månad med WoW, men inte med TBC.


signatur

Videomupp

Medlem

Du får lura nån polare att börja spela samtidigt som dig så att du kan "bjuda in" honom och på så sätt få en gratismånad

Gen
Medlem

Nej men där sa du nåt. Har för mig Blizzard har något erbjudande att om man bjuder in en kompis så får man 30 dagars speltid så fort han betalt en månads speltid. Eller...det kanske är det du menar? :>

Inaktiv
Skrivet av Gen:

Nej men där sa du nåt. Har för mig Blizzard har något erbjudande att om man bjuder in en kompis så får man 30 dagars speltid så fort han betalt en månads speltid. Eller...det kanske är det du menar? :>

Jo om änns kompis gör en trial och skriver in en CD-key trial tror jag. Då när han sedan skaffar hela wow så får han som gav bort Cd-key trialen 30 dagar. Något sånt är det.

Aja nu har jag iaf fått igång Wow utan TBC Skaffar det senare.

Tack tack.

Medlem
Skrivet av Gen:

Nej men där sa du nåt. Har för mig Blizzard har något erbjudande att om man bjuder in en kompis så får man 30 dagars speltid så fort han betalt en månads speltid. Eller...det kanske är det du menar? :>

Det är precis det jag menar och kompisen måste också som du sa betala för minst en månad.

Man kan också bjuda in en kompis att ta upp sitt spelade (om han har ett fruset account) och då gäller samma sak. Pröjsar han för minst en månad så får du också en

Medlem

Eller gör ni som jag..Fixa jobb på blizzard åt din polare så ger han dig 25års gratis WOW :D:D:D

Medlem
Gen
Medlem

SS or it didnt happen

Medlem

Jag tror inte hans mamma har lärt honom att det är fult att ljuga.

Kommer man ens spela wow om 25 år?

1
Skriv svar