Angående Wow patch WoW-1.12.x-to-2.0.1-enGB-patch Här på FZ

Inaktiv
Angående Wow patch WoW-1.12.x-to-2.0.1-enGB-patch Här på FZ

Hej!

Jag laddade nyss ner denna patch: http://www.fz.se/filer/download.fz?id=68&ticket=MDY3OTE0MTczN....

I .Rar filen så får jag med 2 stycken olika filer, dessa filer är av .MPQ format.

wow-partial-2 - 630mb
wow-partial-1 - 35mb

Jag undrar hur jag bär mej åt för att patcha upp med dom filerna? Jag är van vid att jag får en .exe fil att bara klicka på.

Så jag vänder mig till er mina vänner, hur bär jag mig åt? Tacksam för svar! Ha det fint!

Inaktiv

Snälla någon svara (A)

Inaktiv

Jag har för mig att man ska lägga filerna i någon mapp i WoW-mappen.. Är dock osäker på vilken. Sen när man startar WoW så börjar patchen installeras.

Gen
Medlem

Annars räcker det väl att köra WoW Vanilla skivan, sen WoW TBC och sen 2.4.0 från valfri?

Medlem
Skrivet av Gen:

Annars räcker det väl att köra WoW Vanilla skivan, sen WoW TBC och sen 2.4.0 från valfri?

Borde väl fungera prima. Har dom lagt upp dom senaste patcharna på FZ så är det ju skitsmidigt att tanka dom där.

Gen
Medlem
Skrivet av sirdavva:
Skrivet av Gen:

Annars räcker det väl att köra WoW Vanilla skivan, sen WoW TBC och sen 2.4.0 från valfri?

Borde väl fungera prima. Har dom lagt upp dom senaste patcharna på FZ så är det ju skitsmidigt att tanka dom där.

Jupp, 2.4 från valfri finns på FZ och är 1GB stor Installerade själv WoW på det sättet iförrgår. Otroligt smidigt.

Medlem
Skrivet av Gen:
Skrivet av sirdavva:
Skrivet av Gen:

Annars räcker det väl att köra WoW Vanilla skivan, sen WoW TBC och sen 2.4.0 från valfri?

Borde väl fungera prima. Har dom lagt upp dom senaste patcharna på FZ så är det ju skitsmidigt att tanka dom där.

Jupp, 2.4 från valfri finns på FZ och är 1GB stor Installerade själv WoW på det sättet iförrgår. Otroligt smidigt.

Jag använder typ alltid FZ jag också, för blizzards jävla downloader tycks gilla att jävlas med mig.

1
Skriv svar