WotlK - Reroll - Eu PvP - Se hit (:

Medlem
WotlK - Reroll - Eu PvP - Se hit (:

# Behovet av att rekrytera utifrån var mycket mindre än vi trodde.

Det vi kikar på nu är framförallt Holypräst, Mage/s Warlock samt Resto Shaman.

VI accepterar även level 70 spelare som transfererar till oss. Atm ligger de flesta runt 35 strecket efter ett par dagar.

Jo. Vi är ett gäng från några blandade servrar, Mestadels Shattered Hand dock men även vek'nilash och Frostmane som tidigare spelade väldigt hardcore. Alla av oss har varit "över" Sunwell Nivå och majoriteten har åtminstonde plockat Brutalus.

Nu är det så att vi valde en PvP realm med hyffast dålig progress men ändå bra befolkning och där även majoriteten av spelarna pratar engelska och inte ryska m.m.

Vi spanar nu efter folk som är intresserade av att haka på detta tåget och sikta mot WotlK. Vi kommer självklart raida T6 content innan release då det är ett tag kvar men för detta behöver vi flera motiverade spelare.

Vi har redan ordnat med forum , voip server m.m och guilden är självklart formad. Detta är chansen för dig som antingen vill focusera mera på en av dina alts eller helt enkelt rolla en ny char inför expansionen.

Vi har lite krav självklart då vi siktar mot att bli en riktig topguild, spec när WotlK kommer.

- Du ska ha Full MH/BT Erfarenhet. Tyvärr gör vi inga undantag.

- Du ska ha goda engleskakunskaper.

- Du ska självklart vara fokuserad på PvE.

- Du ska helt enkelt vara motiverat att levla en karaktär , lära känna folket samt vilja lära dig "din nya klass".

- Sociala egenskaper är självklart viktiga.

Intresserad? Dra ett PM till mig här på forumet med din msn eller en irc kanal där jag kan få tag i dig.

// N

Vi har valt Agamaggan EU PvP eftersom den har en relativt hög befolkning men samtidigt ganska dålig progress vilket gör att vi kommer kunna välja ut de bästa "filler platserna.

Medlem
Medlem

Hmm låter intressant om jag ska spela efter expansionen. Om jag ska göra det ska jag nog rerolla.

Dock vilken server hade ni tänkt? Horde eller Alliance?

Sitter på en nästan fullgearad MH/BT tank (behöver bara skölden ifrån Illidan). Dödat Kalecgos, dock så tänker jag inte spela warrior i WotLK. Utöver min warrior (Frostmane-alliance) så har jag även en Druid (Forstmane-alliance) och Warlock (Sunstrider-horde).


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Vi har valt Agamaggan EU PvP eftersom den har en relativt hög befolkning men samtidigt ganska dålig progress vilket gör att vi kommer kunna välja ut de bästa "filler platserna.

Medlem

Ska ni lira alliance eller horde?

Har en alliance hunter som jag skulle vilja lira på :).

Medlem
Medlem

Bumpz. Går kanon bra , bara ösa på (:

Medlem
Citat:

- Du ska ha goda engleskakunskaper.

Ska man dryga sig lite borde det väl vara engelskkunskaper eller kunskaper i engelska istället för engelskakunskaper?

Men jag kan ju ha fel och det är inget elakt menat, har bara så tråkigt på jobbet

Medlem

Agamaggan? Riktig skitserver faktiskt. Ångrar jag migrerade dit. Vad heter guilden förresten?
Har ni alla bra erfarenheter från tidigare så kan man ju alltid hålla ögonen öppna om det är aktuellt med en HC eller två.

- nogoodnoob, övergearad tankadin

Inaktiv

Tyvär har jag bara erfarenhet upp till ZA (har bara haft möjlighet att raida 10man), dock vet jag inte om det hjälper att man har raidat upp till AQ40 pre BC, varit vid Twin Emp.

Skulle vara skoj att testa horde då jag har aldrig komit över lvl 20 på horde sidan =P

Medlem
Skrivet av martyr:

- nogoodnoob, övergearad tankadin

You've got to be kidding me....

Har bättre gear på min lol gubbe som jag leker mage med.


signatur
Medlem

Om man jämför med resten av servern så...

Skiter fullständigt i om du har bättre men om du faktiskt läser vad jag skriver så kanske du förstår.

Nämn en HC jag inte är övergearad för?
Kör inte 25 manna raider (vilket det aldrig var tal om) så kan inte få mycket bättre. Ett par grejor från ZA då..

Inaktiv

Nice server

Vad heter guilden?
så jag vet vilka jag ska ganka

1
Skriv svar