Medlem
Questhelper

Var är det jag aktiverar questhelpern?

Medlem

Trodde jag hade samma problem första gången, men den aktiverade sig själv, för mig i alla fall.
Bara prata med närmaste flight path gubbe och allt ska sedan finnas på din karta.

Medlem

Om man har problem med questhelper kan man alltid använda Lightheaded tillsammans med TomTom

Medlem

edit: idiotbump


signatur
Medlem

Är det questhelper som ger ett förslag på i vilken ordning man ska göra questerna för att maximera exp/h ?

Gen
Medlem

Nu har jag inte lirat på ett tag men Quest helper för mig är Blizzards egna addon för att tracka progress i Quests.

När jag installerade WoW häromdagen så testade jag att flyga runt lite (hade inga addons då). Hittade en mine och råkade plocka upp en Nether Residue som är en del av dailyn i SH. Plötsligt ploppade questhelpern upp på skärmen och nämnde att jag numera har 3/8 Nether Residue i mina bags.

Medlem
Skrivet av cammo:

edit: idiotbump

Och varför är det en idiotbumb om jag får fråga?
Questhelper är väl verkligne något folk kan ha nytta av?

Medlem
Skrivet av Gen:

Nu har jag inte lirat på ett tag men Quest helper för mig är Blizzards egna addon för att tracka progress i Quests.

När jag installerade WoW häromdagen så testade jag att flyga runt lite (hade inga addons då). Hittade en mine och råkade plocka upp en Nether Residue som är en del av dailyn i SH. Plötsligt ploppade questhelpern upp på skärmen och nämnde att jag numera har 3/8 Nether Residue i mina bags.

Aha du menar den som ingår, men det finns en som heter questhelper som jag tror pekar ut en väg på kartan som man "bör" gå om man vill spara tid på att slippa springa runt kors och tvärs typ.

Gen
Medlem
Medlem
Citat:

All the tasks QuestHelper wants you to do are displayed on the World Map. There are 'marching ants' connecting the objectives, showing you the order QuestHelper thinks you should complete them in.

1
Skriv svar