Funderar starkt på att börja - Finns det några där ute? =)

Medlem
Funderar starkt på att börja - Finns det några där ute? =)

Jo. Jag spelade WoW från release. Jag kom med i ett av de mest framgångsrika guildsen , Last Resort och lirade där ett bra tag, fram tills det att TBC kom. Då blev det lite alliance gibbande med vänner istället, mensen blev det horde, Shattered Hand och efter en tid där bytte jag till home of nihilum , Magtheridon och spelade med EYEBALLERS WoW inför releasen av Sunwell. När blizzard sedan satte stopp med gates efter att twins blev köttat så ja, tappade lusten och krängde iväg kontot till någon tjomme via blocket x)

Hur som helst , så täntke jag nästan börja lira lite igen. Undrar om det finns någon här på forumet som är med i en hyffsat stor casual guild. Är det lite slackigt sådär, folk spelar mkt med alts etc. och det inte är så fokuserat blir det ju oftast bäst om man är många så man slipper känna sig ensam. Jag har som sagt galet mycket erfarenhet av spelet , och kikar efter lite nytt folk :=)

Vissa säger att spelet är hyffsat på dekis, vilket kanske stämmer? Är det välidgt många som slutar och är de få spelare online? Då hopparjag no det hela istället

Medlem

Jag lirar på Bloodhoof (normal server). Jävligt skönt, är med i en svensk guild så man behöver aldrig fundera på vad massor med saker heter på engelska Många i gulden är bra gearade men kör minst lika gärna kara och liknanade på sina alts bara för att det är kul. Kom till oss

Inaktiv

Ghostlands, om du ska börja på en ny char, många nya börjar där, nu kommer det bästa.. du kan träffa mej!! :P;)

Medlem
Skrivet av sirdavva:

Jag lirar på Bloodhoof (normal server). Jävligt skönt, är med i en svensk guild så man behöver aldrig fundera på vad massor med saker heter på engelska Många i gulden är bra gearade men kör minst lika gärna kara och liknanade på sina alts bara för att det är kul. Kom till oss

Har ni något forum?

Inaktiv
Skrivet av sirdavva:

Jag lirar på Bloodhoof (normal server). Jävligt skönt, är med i en svensk guild så man behöver aldrig fundera på vad massor med saker heter på engelska Många i gulden är bra gearade men kör minst lika gärna kara och liknanade på sina alts bara för att det är kul. Kom till oss

Swedish Fusion eller?

Medlem

Kom till Ragnaros, det är typ 75% svenskar på servern


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Medlem

Förstår inte folks argument med att det är många svenskar på servern. \o/ Är det nåt man vill ha? Inte jag iaf.

Medlem
Skrivet av Gibbs:
Skrivet av sirdavva:

Jag lirar på Bloodhoof (normal server). Jävligt skönt, är med i en svensk guild så man behöver aldrig fundera på vad massor med saker heter på engelska Många i gulden är bra gearade men kör minst lika gärna kara och liknanade på sina alts bara för att det är kul. Kom till oss

Swedish Fusion eller?

Trixter?

Medlem
Skrivet av Fraizer:

Förstår inte folks argument med att det är många svenskar på servern. \o/ Är det nåt man vill ha? Inte jag iaf.

Jo om man är slö vill man det ^^

Inaktiv
Skrivet av sirdavva:
Skrivet av Gibbs:
Skrivet av sirdavva:

Jag lirar på Bloodhoof (normal server). Jävligt skönt, är med i en svensk guild så man behöver aldrig fundera på vad massor med saker heter på engelska Många i gulden är bra gearade men kör minst lika gärna kara och liknanade på sina alts bara för att det är kul. Kom till oss

Swedish Fusion eller?

Trixter?

Jao!!

Edit: Många svenskar eller en svensk guild betyder lite närmare gemenskap för mig iaf, plus att man slipper prata engelska i TS. Inte för att det är ett problem men av ren lättja hoho.
Sen får svenskarna såklart gärna vara över 18 bast!

Medlem

I vår guild på Bloodhoof är det väldigt skön stämning, fast lite slackigt när det gäller att signa raids nu på sommarn

Inaktiv

Sisisisislackers finns det gott om.. Kanske bäst att levla upp alts under sommarsvackan.

1
Skriv svar