söker ny server

Inaktiv
söker ny server

har inte spelat wow nu på över 6mån men tänkt ta upp det igen litegran, ska dela kontot med en polare men söker ny server, spelat dom sista 2åren på Stormreaver. jag spelar fruktansvärt mycket arena och battleground, men det sista året på Stormreaver så går det knappt vinna i PVP, så söker en server där allians vinner större delen och där det är endel svenskar (svenskar inget krav men trevligare), och hatar jätte långa köer till battleground


signatur

klaga inte på min stavning, dyslexi kan man som inte bara stänga av

Inaktiv
Skrivet av MR_BIG_98:

har inte spelat wow nu på över 6mån men tänkt ta upp det igen litegran, ska dela kontot med en polare men söker ny server, spelat dom sista 2åren på Stormreaver. jag spelar fruktansvärt mycket arena och battleground, men det sista året på Stormreaver så går det knappt vinna i PVP, så söker en server där allians vinner större delen och där det är endel svenskar (svenskar inget krav men trevligare), och hatar jätte långa köer till battleground

Ghostlands lätt, massa med svenskar, server med allt från lvl 1-70 ( alltså massa nya börjar där ),
och ally vinner flesta gångerna jag har varit med

Medlem

Jag spelar alliance på outland, som ingår i battlegroup misery. Det är en av de bättre battlegroupsen som jag har förstått det, skönt är det iaf, för horde suger snase i misery, vinner 8 av 10 bg's jag är inne i. Köerna är inte heller helt fel, oftast under minuten. Servern outland är befolkad av mestadels svenskar/holländare och britter.

Så jag kan varmt rekommendera denna servern om du vill köra alliance och pvp

Medlem

Om du väljer Misery som battlegroup så se till att välja Alliance, Horde har ganska jobbiga väntetider, kanske är från server till server men som horde på Eonar suger väntetiderna. Ally däremot är Alltid instant.

Medlem

Me love Karazhan8)


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Inaktiv

vänte tiden för misery är ingen fara som horde, man hinner knappt klicka innan man är inne, dock så SUGER vi på pvp. allysarna krossar oss totalt. förut så var EoTs easy honor farm men nu så sopar dom gatan med oss tråkigt nog. känns som om det är 99% väldigt unga och väldigt o organiserade personer som spelar som inte vet vad team play är för nått....

Inaktiv

Misery e nog den ända bg som alliance är bra på dock... resten ägs totalt av horde av min experience.... förruton av där det kan gå hur som helst

Medlem

Som tidigare skrivet så är Karazhan en riktigt go realm.
Den ingår dock i battlegroup Vindication som suger om man spelar Alliance


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Spelar Alliance på Grim Batol, också i battlegroup Misery. BG och 2v2 köer är oftast instant, win rates verkar vara 50/50 mellan H och A, dock brukar det saknas lite hordes i början av alla BGs utom AV.

Inaktiv

Eller spelar ni på priavtserver som jag blizzlike så klart...http://wowdb.ath.cx/index.php..före detta knightslegion...seriöst men ganska lite folk än så länge :/

Inaktiv

Spela på Dentarg

1
Skriv svar