WoTLK Kommer andra halvan utav 2008

fue
Medlem
WoTLK Kommer andra halvan utav 2008

Blizzard och Vivendi släpper ett pressmedelande.

Andra halvan utav 2008

Så jag skulle tippa mellan September -> November

Här har ni pressmedelandet

Inaktiv

Jag tippar Oktober - December.

Medlem

För min del bara bra! Vill ju hinna njuta klart av BC först.8)


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Tippar Februari - Maj 2009.


signatur
Medlem

Jag hoppas dem håller tids planen med den här expansionen.


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Medlem
Skrivet av TixFrix:

Tippar Februari - Maj 2009.

Ja med! Om nu inte vivendi satt upp lite hårdare regler för dem numera. Men utan vivendi så hade väl kanske hösten 2009 vart mer troligt.

Medlem

Det är allmänt känt att Blizzard släpper sina spel och sådant under vinterhalvåret, tydligen har de gjort några efterforskningar och det är under den perioden flest vill ha något att spela O.o

Medlem
Skrivet av Dyppe:

Det är allmänt känt att Blizzard släpper sina spel och sådant under vinterhalvåret, tydligen har de gjort några efterforskningar och det är under den perioden flest vill ha något att spela O.o

Kanske för att det blir för kallt, blåsigt och regnigt för att vara ute?


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem
Skrivet av Naraccas:
Skrivet av Dyppe:

Det är allmänt känt att Blizzard släpper sina spel och sådant under vinterhalvåret, tydligen har de gjort några efterforskningar och det är under den perioden flest vill ha något att spela O.o

Kanske för att det blir för kallt, blåsigt och regnigt för att vara ute?

Vilket iofs är relativt beroende på vart man bor , smartskaft.

Medlem
Medlem
Skrivet av xhosa:
Skrivet av Naraccas:
Skrivet av Dyppe:

Det är allmänt känt att Blizzard släpper sina spel och sådant under vinterhalvåret, tydligen har de gjort några efterforskningar och det är under den perioden flest vill ha något att spela O.o

Kanske för att det blir för kallt, blåsigt och regnigt för att vara ute?

Vilket iofs är relativt beroende på vart man bor , smartskaft.


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

jkw
Medlem

Jag tippar på att de släpper expansionen lagom före jul så att många snälla barn får det i julklapp. :b

En annan intressant sak:
Vivendi Games continues to make strong headway with Blizzard Entertainment, inc and World of Warcraft ®, adding 2 million incremental subscribers compared to end of March 2007; After reaching the 10-million-subscriber milestone at the end of 2007, World of Warcraft’s subscriber base grew to more than 10.7 million by the end of the first quarter of 2008.

Jikes!

Medlem

Jag gissar på att det kommer nångång typ samtidigt wom warhammer online? så dom inte tappar spelare dit.

Gen
Medlem

Warhammer skulle ha kommit den 23e Sept. Nu är det bara Sept. WotLK kommer gissningsvis i November/December om man räknar hur lång tid TBC betan tog.

Medlem

Hur länge var TBC betan uppe?

Gen
Medlem

Oj, vet knappt om jag minns. Men tror det var mellan Okt/Nov-Jan

Medlem

Så kanske ungefär 3-4 månader.

Om vi utgår ifrån det skulle WotLK alltså vara här nångång mellan mitten på septemper och mitten på november.

Blir bra till Julrushen i sånna fall.

Medlem

Är la mer eller mindre ej förvånade tidsperiod som numera är deras officiella hållning.
http://www.shacknews.com/onearticle.x/53963

Inaktiv

Ska bli riktigt roligt när det kommer. Fast vet inte om jag fortfarande kommer att spela World of Warcraft när det kommer men man kommer ju bara bli tvungen att börja spela igen för att testa det.

Gen
Medlem

Det ser mycket lovande ut om de lyckas göra klart det i tid och polera bort alla buggarna En försening vore inte så kul.

Medlem

Hoppas på Februari


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem
Skrivet av xhosa:
Skrivet av Naraccas:
Skrivet av Dyppe:

Det är allmänt känt att Blizzard släpper sina spel och sådant under vinterhalvåret, tydligen har de gjort några efterforskningar och det är under den perioden flest vill ha något att spela O.o

Kanske för att det blir för kallt, blåsigt och regnigt för att vara ute?

Vilket iofs är relativt beroende på vart man bor , smartskaft.

Du kanske skulle vilja upplysa mig om vilka och hur stora delar av världen det är som är en intressant marknad som har varma vintrar och kalla somrar. Men antagligen inte.

1
Skriv svar