Vad ska jag göra?

Inaktiv
Vad ska jag göra?

Igår när jag körde bg på min tauren shaman lvl 11 ( för första gången på den här karaktären ) så ropade jag "good luck" till alla de andra och en kille svarar mej med att högt ropat "chut up!!!!!!!!!!!!!!!"
Jag frågade såklart varför han skrek det, och han svarade med att säga att jag egentligen inte ens borde köra för du är för låg lvl och du "suger"
Så vill höll på att dividera och han sa att han kunde bestämma att jag skulle ut från bg.
Iallafall, han avslutar med att säga med stora bokstäver
"YOU SUCKS!!!!!!!!!"
Jag ska svara men då har han redan försvunnit!

För er som har kört wow ett tag kanske ni har varit med om det här tusen gånger, men kan ni ge mej några tips hur man ska "handskas" med såna här osjyssta ( stavning? ) pesoner

Inaktiv

/ignore funkar för mig

Medlem

/ignore e bästa lösningen.
Finns så otroligt mycket folk som inte fattat att det är ett spel.

Hamnade i en lång diskussion med en snubbe en gång om varför jag (då 65 warrior) och en 61 druid var i bg'n. Hans åsikt var att alla som inte var 69 o twinkade förstörde spelet. Ändå var det vi som lyckades plocka flaggan 2 av 3 gånger


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Inaktiv
Skrivet av Json_81:

/ignore e bästa lösningen.
Finns så otroligt mycket folk som inte fattat att det är ett spel.

Hamnade i en lång diskussion med en snubbe en gång om varför jag (då 65 warrior) och en 61 druid var i bg'n. Hans åsikt var att alla som inte var 69 o twinkade förstörde spelet. Ändå var det vi som lyckades plocka flaggan 2 av 3 gånger

Vad exakt händer när man skriver ignore?

Medlem

Man ignorerar personen i fråga som man har markerad (alternativt skriver man /ignore och sen namet). Då kommer du aldrig mer få meddelanden från den personen, han blockas från att kontakta dig tills du tar bort han från din ignorelist.


signatur

Videomupp

Medlem

Strunta i dom. Idioter finns det gott om i wow.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag började en ny karaktär på Emeriss för 2 dagar sen, första dagen kom en kille och skulle duella mig hela tiden fastän vår 4 levelars skillnad, jag declineade såklart.
Dagen därpå kommer en kille och invitear mig till en grupp hela tiden tills jag ignorerar honom.
Det jag gjorde var att reporta båda två, och jag är ganska säker på att första killen blev varnad

Inaktiv
Skrivet av Skez:

Jag började en ny karaktär på Emeriss för 2 dagar sen, första dagen kom en kille och skulle duella mig hela tiden fastän vår 4 levelars skillnad, jag declineade såklart.
Dagen därpå kommer en kille och invitear mig till en grupp hela tiden tills jag ignorerar honom.
Det jag gjorde var att reporta båda två, och jag är ganska säker på att första killen blev varnad

Varför skulle han bli varnad ? han har ej begåt något regelbrott, det är inte förbjudet att duela low lvls men det är löjligt

Medlem

Ojsan, glömde säga att han som duellade mig när jag declinade började kalla mig "bitch", "sucker", "fuck" o.s.v. Och det är "Verbal Harrasment". Han som inviteade mig till grupp hela tiden, det räknas som "Physic Harrasment".

Gen
Medlem

Skratta åt det. Du blev gissningsvis attackerad av en finnig 11åring som fått för lite kärlek under sin barndom och måste avreagera sig på någon annan än sin pappa. När du skrattat färdigt räcker det att köra
/ignore som flera andra sagt.

Jag skrattar t ex när någon vrålar "WATR PLOXC" i örat på mig och öppnar tradefönstret. Sen fortsätter med "HURY!!11!!" Väldigt skoj.

Inaktiv

tyvärr så finns de gott om idioter i detta underbara spel. körde med min shaman i SP och så kom en mail drop som var för enhansment o jag needade även om jag var elemental atm. en kille som var med där började skrika åt mig o ha sig att grejen skulle gå till diss. men jag fick looten och på bossen efter så ändrade han till ML o tog alla sakerna....då vart de bara /ignore o HS därifrån

Medlem
Skrivet av tritium:

tyvärr så finns de gott om idioter i detta underbara spel. körde med min shaman i SP och så kom en mail drop som var för enhansment o jag needade även om jag var elemental atm. en kille som var med där började skrika åt mig o ha sig att grejen skulle gå till diss. men jag fick looten och på bossen efter så ändrade han till ML o tog alla sakerna....då vart de bara /ignore o HS därifrån

Den där killen körde väl säkert med att man needar onspec dvs till din nuvarande spec. Detta borde förstås diskuteras innan instancen medm det var då jävligt onödigt att ta alla sakerna från bossen.

Medlem

Då han tydligen är mycket lättirriterad hade jag själv gjort allt i min makt för att provocera han.

Sen kanske reporta han.

Han var antagligen av av de twinksen som tycker att alla som inte är twinks/level 19 och healar dem suger och hör inte hemma i battlegrounds. Ganska ironiskt då battlegrounsen inte är balanserade för level 19 rogues med 2000hp och crusaider på båda svärden.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

man kan ju för fan inte köra pugs med alla dessa kidz nu mera ...

Inaktiv
Skrivet av Lusen:

Igår när jag körde bg på min tauren shaman lvl 11 ( för första gången på den här karaktären ) så ropade jag "good luck" till alla de andra och en kille svarar mej med att högt ropat "chut up!!!!!!!!!!!!!!!"
Jag frågade såklart varför han skrek det, och han svarade med att säga att jag egentligen inte ens borde köra för du är för låg lvl och du "suger"
Så vill höll på att dividera och han sa att han kunde bestämma att jag skulle ut från bg.
Iallafall, han avslutar med att säga med stora bokstäver
"YOU SUCKS!!!!!!!!!"
Jag ska svara men då har han redan försvunnit!

För er som har kört wow ett tag kanske ni har varit med om det här tusen gånger, men kan ni ge mej några tips hur man ska "handskas" med såna här osjyssta ( stavning? ) pesoner

Rulla SP, vännen.

Inaktiv
Skrivet av Orbek:
Skrivet av Lusen:

Igår när jag körde bg på min tauren shaman lvl 11 ( för första gången på den här karaktären ) så ropade jag "good luck" till alla de andra och en kille svarar mej med att högt ropat "chut up!!!!!!!!!!!!!!!"
Jag frågade såklart varför han skrek det, och han svarade med att säga att jag egentligen inte ens borde köra för du är för låg lvl och du "suger"
Så vill höll på att dividera och han sa att han kunde bestämma att jag skulle ut från bg.
Iallafall, han avslutar med att säga med stora bokstäver
"YOU SUCKS!!!!!!!!!"
Jag ska svara men då har han redan försvunnit!

För er som har kört wow ett tag kanske ni har varit med om det här tusen gånger, men kan ni ge mej några tips hur man ska "handskas" med såna här osjyssta ( stavning? ) pesoner

Rulla SP, vännen.

Sp? Vad betyder det?

Medlem
Skrivet av Exim:

man kan ju för fan inte köra pugs med alla dessa kidz nu mera ...

Gäller o välja rätt folk, vi PuG'ar Black Temple med 10 pers från vårt eget guild, fyller upp de resterande 15 med slumpmässigt folk som har någon item från instansen (visar att de varit där och har iaf någon mängd erfarenhet).

När det gäller 5manna dock, då är det spamma armory som gäller, kolla deras specs och gear, säger rätt mycket om spelarens kunskap ;p

1
Skriv svar