Var med i en studie om MMORPGs!

Inaktiv
Var med i en studie om MMORPGs!

MMORPGs är ett växande fenomen och därför genomför en forskargrupp från Uppsala Universitet nu en studie för att undersöka spelartyper, olika skäl till att man spelar och andra aspekter av MMORPGs. Onlineenkäten är anonym, på engelska, och tar ungefär 12 minuter att genomföra. Ditt deltagande har stor betydelse för genomförandet av denna studie, vi uppskattar därför verkligen att Du tar del i onlineenkäten.

Vår forskargrupp består av Viktor Kaldo, klinisk psykolog och doktorand, som just nu avslutar sin avhandling om Internetbaserad självhjälpsbehandling, och David Hagström, psykologistudent, vars D-uppsats kommer att vara ramen för detta projekt under våren 2008. Gunilla Bohlin, professor, har det övergripande ansvaret för studien.

För att ta del i undersökningen, klicka här:

Onlineundersökning

För övriga frågor, mejla d.hagstrom@gmail.com

Tack på förhand!
/David Hagström
Avdelningen för psykologi
Uppsala Universitet

Testpilot

Verkar ju seriöst med en undersökning som pekar mot www.sakerhetspolisen.nu ... EH!?

Inaktiv
Skrivet av Harakiri:

Verkar ju seriöst med en undersökning som pekar mot www.sakerhetspolisen.nu ... EH!?

Jag inser att det inte verkar så med tanke på URL:en, men jag försäkrar att det är en helt seriös undersökning. Skälet till att den ligger på den domänen är att han som programmerat enkäten i PHP (en vän till mig) hostar den på sin privata webserver, av bekvämlighetsskäl.

Mvh
/David

1
Skriv svar