Vilken klass kör ni på?

Inaktiv
Vilken klass kör ni på?

Hehe,
det här kanske känns lite tjatigt pga min tråd "Vilken ras kör ni på?", men jag tänkte ( ny WoW spelare som jag är) bara fråga vilken klass kör ni?
Jag är Priest, dranei.
Ps. Förklara gärna varför ni tog den klassen

Medlem

Warlock är min favvo klass;)


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Priest. Valde den för att mina polare behövde en healer när vi hade vårt "Level up" lag, fortsatte då jag gillade det.


signatur

Videomupp

Testpilot

Priest för att köra Ond Undead shadowpriest lockade då jag tittade på o börja spela Wow ...
Sen då jag börjat köra märkte man hur kul det var o heala och numera är man 100% Holy men har fortfarande ingen underkäke på min fina undead

Inaktiv

finns inget som slår kännslan av o spela prot warrior, så jäkla kul o tanka så

Medlem

Warlock och Shaman


signatur
Medlem

"Rouges are overpowdered"

Medlem

Tänkte välja rogue, men valet finns inte


signatur

Meep!

Medlem

Spelat warrior sen release, men tröttnat som fan på den klassen nu... Lägger numera ner all min tid och energi på min shaman xD

Medlem

Tankadin ftw! \o/


signatur
Gen
Medlem

Borde fixa en rogue, hunter, lock för PvP Inget slår dom!

Medlem

jadu, har Warrior, Rogue, Hunter och Mage på 70... spelat mest på magen dock, är mycket rogue dock nu när guildet slutat raidat så kör bara arena. 1805 raiting nådde jag i 2v2 idag!

Medlem

Spelar endgame som protectionwarrior. Började spela warrior för PvP men det funka inte så bra som jag trodde och nu inser jag att protectionwarriors inte kan verken göra PvP eller grinda så det är nog dags för reroll vid expansionen.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Paladin är lätt den skönaste klassen för mig, den har ju det mesta och kan överleva rätt länge. Men shaman är inte helt fel
Dock gillar jag inte riktigt mage och warlock pga tåler inte spec mycket och om en mob råkar komma för nära så är man död direkt, nä kanske inte riktigt min klass


signatur

Through victory, my chains are broken - The Force shall free me.
Sith Lord of Defqon http://defqon-eu.guildlaunch.com/

Inaktiv
Skrivet av LitroXx:

Paladin är lätt den skönaste klassen för mig, den har ju det mesta och kan överleva rätt länge. Men shaman är inte helt fel
Dock gillar jag inte riktigt mage och warlock pga tåler inte spec mycket och om en mob råkar komma för nära så är man död direkt, nä kanske inte riktigt min klass

Presis så känner jag hehe

Medlem
Skrivet av LitroXx:

Paladin är lätt den skönaste klassen för mig, den har ju det mesta och kan överleva rätt länge. Men shaman är inte helt fel
Dock gillar jag inte riktigt mage och warlock pga tåler inte spec mycket och om en mob råkar komma för nära så är man död direkt, nä kanske inte riktigt min klass

Stod framför Illidan för första gången idag med T4/5 level gear. Då är man inte så jävla kaxig längre med att man aldrig dör, för fy fan vad han våldtog mig.


signatur
Inaktiv
Skrivet av Phobo:

Tänkte välja rogue, men valet finns inte

"fanns"


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Inaktiv
Skrivet av TixFrix:
Skrivet av LitroXx:

Paladin är lätt den skönaste klassen för mig, den har ju det mesta och kan överleva rätt länge. Men shaman är inte helt fel
Dock gillar jag inte riktigt mage och warlock pga tåler inte spec mycket och om en mob råkar komma för nära så är man död direkt, nä kanske inte riktigt min klass

Stod framför Illidan för första gången idag med T4/5 level gear. Då är man inte så jävla kaxig längre med att man aldrig dör, för fy fan vad han våldtog mig.

haha, jag dör alldrig på min pala, eller jo kanske i pvp, men annars så får jag altid divine intervention av någon annan i raiden så jag står kvar och kan ressa hehe 8)

Medlem
Skrivet av LTE:
Skrivet av TixFrix:
Skrivet av LitroXx:

Paladin är lätt den skönaste klassen för mig, den har ju det mesta och kan överleva rätt länge. Men shaman är inte helt fel
Dock gillar jag inte riktigt mage och warlock pga tåler inte spec mycket och om en mob råkar komma för nära så är man död direkt, nä kanske inte riktigt min klass

Stod framför Illidan för första gången idag med T4/5 level gear. Då är man inte så jävla kaxig längre med att man aldrig dör, för fy fan vad han våldtog mig.

haha, jag dör alldrig på min pala, eller jo kanske i pvp, men annars så får jag altid divine intervention av någon annan i raiden så jag står kvar och kan ressa hehe 8)

Lite jobbigt att DI:a tanken iofs.


signatur
Medlem

Druid / warlock / warrior.

Varierar vilken som spelas mest, nu är det mest warriorn o pvp.

Men är det läge för kz eller någon heroic åker de andra fram.

Har en shadowpriest på 48 och en mage på 27 som "slölevlas" genom att jag kör nån instans i lämplig level om det ropas i lfg eller någon i gillet levlar alt o vill ha sällskap.


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Pansarknekt

E väl mest skillad med min mage just nu eftersom den är 66 så man kan lite med den. Kör fire. Ni som säger att man dör direkt kan ju inte klassen. Mages handlar om att inte ta skada överhuvudtaget och/el räkna ut vad som behövs för att döda något genast. När man har dragon breath kan man PVE själv mycket effektivt.

Sen har jag en hunter på The Sha´Tar och en paladin där. Båda hyffsat roliga klasser men har man en gång blivit stungen av dps-mani så är det svårt att släppa det. Spelar bara IRL kompisar oxxå och vi ska starta ny guild snart på Sha´Tar. Skoj skoj.


signatur

Ooooh the drama!

Inaktiv
Skrivet av TixFrix:
Skrivet av LTE:
Skrivet av TixFrix:
Skrivet av LitroXx:

Paladin är lätt den skönaste klassen för mig, den har ju det mesta och kan överleva rätt länge. Men shaman är inte helt fel
Dock gillar jag inte riktigt mage och warlock pga tåler inte spec mycket och om en mob råkar komma för nära så är man död direkt, nä kanske inte riktigt min klass

Stod framför Illidan för första gången idag med T4/5 level gear. Då är man inte så jävla kaxig längre med att man aldrig dör, för fy fan vad han våldtog mig.

haha, jag dör alldrig på min pala, eller jo kanske i pvp, men annars så får jag altid divine intervention av någon annan i raiden så jag står kvar och kan ressa hehe 8)

Lite jobbigt att DI:a tanken iofs.

mm sant hehe

Medlem

Jag valde Präst för det kändes som att det var den klassen som minst valde just eftersom det är en "präst", och jag sitter fortfarande på samma karaktär som min main Ångrar inte prästvalet.

1
Skriv svar