Get to level 70 in WoW in 1 day

Inaktiv
Get to level 70 in WoW in 1 day

Jag spelar inte WoW och det flesta har redan sätt det här men jag postar den ändå (extemt kul)

http://www.collegehumor.com/video:1807713


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Vad är det som är kul? Såg vi samma video? Ser bara en groda som tjatar in i kameran :/ Trodde dom skulle visa exploitet i zulfarrak men men ;p

Medlem

Um va?!


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

hmm inte loota, inte dö och bara döda mobs :S va det inte det han menade att man skulle göra? Om det kommer en ganker i 70 då när man är lvl 15 och dödar mobs i westfall, hur ska man lyckas med att inte bli dödad då? Jag tror inte att han vet vad han pratar om. Hoppas att han gjorde det på skoj annars är han ute och cyklade;)

Medlem

Lvl70 på mindre än ett dygn utan fusk jag säger bara nahh i dont belive it ****head:D Men snacka kunde han iallafall fast skoj tyckte jag inte att det var. Killen har ju attityd problem;)


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Gen
Medlem

Har för mig det finns många fler videos med honom. Snubben vet hur man tjôtar iaf. Sen ser man alltid killen med kepsen och en tjej i bakgrunden hela tiden.

Inaktiv

Jag tyckte han var skön iaf.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Athene comes to fz.se forums 9 months after everyone else. GZ!

Medlem

Bästa är att han klara det också. Inte ens fake

Inaktiv

LoL det där var ganska cooelt !

Inaktiv

Vafan handlade det där om? Någon babblande fransos, kan han inte bara visa hur han gör? "I go through the bush.. throuuuugh.." Jaha..

Medlem

Det går inte att bli 70 på en dag.

Medlem
Skrivet av Tårtan:

Som sagt, hör hela tiden att det inte handlar om exploit o så vidare, men det där vart patchat ganska snabbt och går inte att göra längre vad jag vet. Så det är inte legit, det är exploit.

1
Skriv svar