går det att ladda hem wow , cd2 är kass här

Inaktiv
går det att ladda hem wow , cd2 är kass här

cd2 är helt kass , går det att ladda hem hela wow igen ? typ ifrån blizzard sida
konto o sånt har jag ju innan
?

Medlem

Under Account Management på www.wow-europe.com så finns det en sak som heter download Burning Crusade Client. Om du klickar in där så finns det länkar till olika språkversioner av TBC, neråt så finns wow-classic som det kallas. Där har du en download för "pre-TBC" klienten.


signatur
Medlem

Jag har ställt undan min box någonstans och kör alltid med dessa, det går mycket snabbare än att bråka med skivorna.


signatur

Gör inte idag vad du kan skjuta upp även imorgon.

Gen
Medlem

Finns fördelar med Collectors Edition och det är DVD verisonen av spelet

Medlem

har för mig trial versionen är full size och dra ner den från blizzards sida.

http://teaser.wow-europe.com/ det är bara classic wow som man kan tanka därifrån är en torrent variant
Kräver att man skapat ett nytt froob konto


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Gen:

Finns fördelar med Collectors Edition och det är DVD verisonen av spelet

Kan man tanka ned den? Går det att bränna på en dvd skiva?


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Gen
Medlem

Går säkert att köra nån form av backup av DVDn. Enda haken är att det är olagligt. Man undrar dock varför eftersom man inte kan spela spelet utan account, vilket du redan har sen tidigare.

Medlem
Skrivet av TixFrix:

Under Account Management på www.wow-europe.com så finns det en sak som heter download Burning Crusade Client. Om du klickar in där så finns det länkar till olika språkversioner av TBC, neråt så finns wow-classic som det kallas. Där har du en download för "pre-TBC" klienten.

http://www.wow-europe.com/en/burningcrusade/download/index.ht...

Kan dock ta ett tag.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

1
Skriv svar