Vart köpa BC-key online?

Medlem
Vart köpa BC-key online?

Mäkta förvånad att man inte kan köpa en BC-nyckel under Account Management, kan bara göra själva uppgraderingen om jag redan har en nyckel.

Så mina kära vänner, vart kan man köpa en nyckel online, och givetvis till bästa pris?

Medlem

Skulle vara på den här sidan skulle jag tro. Har inte köpt en key via internet så jag vet inte hur det funkar.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Gen
Medlem
Medlem

Om du menar om du kan köpa uppgraderingen från ditt varnliga wow till TBC så ska det gå att göra genom Account mangement. Annars har dom tagit bort det. Nu är det ju så att jag inte spelar wow längre så jag har ett acc med en 70 rogue på. Men vad jag ville komma med det här var att totalt så har jag haft 3 accounts sen TBC kom ut. Det första accountet hade jag en 60 mage på och jag väntar flera timmar utanför affären där jag bor för att köpa det. Och det andra och tredje accountet så köpte jag faktiskt TBC igenom account maneger skiten. Och nej jag har aldrigt köpt ett account bara sålt dom jag själv spelat upp. Och om det inte går nu så har dom tagit bort den funktionen.

1
Skriv svar