WoW account scammad!

Inaktiv
WoW account scammad!

Tja, mitt world of warcraft account blev scammad för några dagar sedan. Jag är första hands ägare och har CD-key. Men eftersom charen inte finns på "armory" längre så sa en polare att dem kan ha flyttat den till ett annat account och då kan man inte få tillbaka den :S

Hur ligger det igentligen till kan man få tillbaka den om det har hänt?

Ska skicka in all information och ska nu invänta ett svar. Men jag undrar hur det kommer att gå om det har inträffat!

Medlem

Virus på datorn? Reggat dig på några konstiga sidor med samma konto namn som i WoW? etc etc

Hoppas det löser sig!

Medlem

Flyttad till ett annat account? Mest troligt att de har sålt allt du äger, skickat pengarna, och tagit bort gubben...
Om de nu har flyttat den till ett annat account så önskar jag dig lycka till.. Tvivlar på att Blizzard kan göra något åt det då


signatur

Heroes may not be braver than everyone else. They're just brave five minutes longer.

Medlem

Går det att flytta gubben till ett annat konto om kontona är reggade i olika namn?

Inaktiv

nej... båda kontona måste var reggade i samma EFTER namn för att det ska vara möjligt att flytta.... ett mail med en confirmatons länk skickas ut till de respektive mailadresserna som de båda kontona är reggade på. När båda har klickats på så skickas gubben.

Och du kan alltid får tillbaka en gubba, oavsett om de Dissat all gear och delatat den.

Medlem

Detta fixar Blizzard tillbaka om din info stämmer.

1
Skriv svar