Vilken/Vilka bg classes är bäst?

Medlem
Vilken/Vilka bg classes är bäst?

Jag tycker Hunter och Warlock är klart bra i bg även rogue men dock efter hunter och warlock.

Vad föredrar ni?


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Men hallå inga bg lovers här? (kan inte vara möjligt;)


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem
Medlem

Hunters är helt cp i BG. Purge shot, purge shot, purgeshot. Oj då. Där försvann visst min 10 min cooldown som ger mig massa negativa effekter för att boosta nåt annat och huntern gjorde bara sin vanliga dmg cykel.


signatur
Inaktiv

jag har aldrig spelat BG men det verkar bero på sammansättningen. dvs vilka du parar upp med.

finns väl en sajt (sk-gaming?) som har massa stats om de mest framgångsrika teamen?

Medlem

Warlock med mage är bra men inte om det kommer massa rouges/warrior med priest/shaman/druid.Locken och magen kan klara sig om dom kan spela ihop och om det kommer någon och hjälper dom. Själv har jag bara spelat på min lock som blev lvl 43 men jag har slutat nu och gett bort accet(dum sak jag gjorde) men om jag skaffar en ny dator ska jag börja igen och hoppas på att skaffa mer vänner nu när jag har medlem här

Gen
Medlem
Skrivet av TixFrix:

Hunters är helt cp i BG. Purge shot, purge shot, purgeshot. Oj då. Där försvann visst min 10 min cooldown som ger mig massa negativa effekter för att boosta nåt annat och huntern gjorde bara sin vanliga dmg cykel.

Håller helt och håller med. Hunters slår ju allt på DMG done, även warriors och rogues. De har tonvis med olika sätt att CCa och komma undan melee range. Att få ut 3700+ dmg med bara auto och multishot (instant) på cloth är helt galet. Egentligen bara warlocks som har en liten chans men silence och scatter lär göra livet surt för dem också.

Inaktiv

Jag skulle säga hunters är bra på defence för dom kan ha sitt pet bevaka flaggan och lägga en trap framför flaggan när enemyn kommer. och om man är night elf kan man gå in i shadowmeld och när enemyn kommer så blir den först stoppad av trap sen går petet på. Då skickar du iväg nåt som segar ner honom sen vinner du på 10 sek om du inte möter en twink då kanske du inte vinner

Inaktiv

min personliga åsikt är att hunters är på tok för bra nu för tiden....tycker att dom i alla fall can ta bort den där dispell saken dom hör med arcane shot. ok att aimed shot ger 50% healing de kan jag ta för den tar ändå lång tid o casta. men inte en instant attack. det är som om bloodthirst eller crusader strike skulle dispella nått osså.
men till din fråga så tycker jag att hunter o lock är grymma i PvP/BG om personerna kan spela dom så finns de inte mycke som kan stoppa dom.

Inaktiv

Rogue är klart roligast, dyka på cloth users som dricker vatten.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

1
Skriv svar