Medlem
vapen fetish :)

Dräggel varning

http://www.epicweapons.com/products/frostmourne/

Hade det inte varit så dyrt och möjlighet att köpa det i sverige så hade det varit taget.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

510 Dollar inkl frakt är inte så dyrt tycker jag.

Funderar starkt på att köpa en sen när dom går att köpa.
Extremt coolt svärd.

Medlem

Extremt snyggt.

Medlem

Vill ha den Skulle vara snyggt om dom gjorde rustningen med.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag har stora funderingar på det där faktiskt. Helt underbart snyggt och ingen gamer kan påstå att det inte kommer se fräscht ut med ett sånt på väggen. Sen att folk som inte vet vad det är lär bli ganska impade mao det otroliga "craftsmanshipet" är ju bara en bonus.


signatur
Inaktiv

Haha nördvarning! Tänk långhårig Gothrockare boendes ensam i en etta i Sollentuna tillsammans med sin katt, hänger på Sci-Fi bokhandeln och Soundpollution de få timmar han inte sitter nergrottad framför WoW och dreglar efter epixx..

Medlem

Anser att det är lika mycket nördvarning som en jävla tavla eller posterflagga. Det är ett svärd som är baserat på ett från ett spel bara. Det handlar liksom om ett snyggt hantverk. Fattar inte att folk aldrig bara kan acceptera att "jaha, det va snyggt gjort" utan måste börja "hahaha kolla jag kan hitta en typ av människor som ser ut som Arthas som skulle se skittöntiga ut om det klädde upp sig". Enda nördvarningen som jag tänker på är om nån kommer med det till blizzcon och blir av med det.


signatur
Medlem

jepp för jvligt snyggt är ju en döende art att skapa medeltids inspirerade vapen och rustningar .

Och def klart stor imp faktor men det där svärdet hängades i vardagsrummet


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Medlem
Skrivet av Gibbs:

Haha nördvarning! Tänk långhårig Gothrockare boendes ensam i en etta i Sollentuna tillsammans med sin katt, hänger på Sci-Fi bokhandeln och Soundpollution de få timmar han inte sitter nergrottad framför WoW och dreglar efter epixx..

Tänk fördommar.

Medlem

Var inte det Frostmourne replikan som gick för 20700 dollar för någon dag sen? Källa finns på www.mmo-champion.com

Medlem

Mm jag skulle vilja se armour gjord i storleken för en tauren

Men ja det var ett grymt snyggt svärd. Knappast mer nördigt att ha det än att ha ett Hanzo-svärd. Beror ju på vad man gillar.

Inaktiv

Hanzo svärdet är 311 gånger dödligare.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Jag köpte ett par sådana där svärd i förrgår. Sedan grindade jag ner min granne med dessa...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Inaktiv

k, droppa han något?


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Medlem

Bilnycklarna...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

1
Skriv svar