Dungeons - nästan som Dungeon Keeper

Robot
Medlem
Dungeons - nästan som Dungeon Keeper

Fan va grymt, detta har jag väntat på länge, hoppas att det blir bra!!!

Medlem

Awesome !!!!!!

Medlem

No offence, men trailern kändes väldigt avskräckande.
Animationerna skulle nog förstaklassarna på närmaste animeringsskola klara av.

Screenshotsen kändes inte heller allt för heta. Med tanke på att de verkar göra en copy/paste direkt av Dungeon keeper så borde dem väl ändå kunnat göra grafiken lite mer... modern?

Nåja, få se lite längre fram hur spelet utvecklas. Men jag tänker inte hålla andan för detta spelet. :/

Medlem

Ooooh Retro...

Hoppas humorn ifrån det gamla spelet lever vidare och att det finns lite fler varelser och variation på banorna...

Längtar som fan

Medlem

Hoppas de tillför bättre multiplayer än DUngeon Kepper. Grafiken var ju i samma stil, så det är ju en uppenbar ripp-off

Medlem

Åhhh! Det här väcker minnen! Jag är sugen som attans på att spela igenom ettan igen snart, fantasitiskt spel och sjukt roligt i multiplayer också!

Synd att tvåan mer eller mindre var katastrofalt dåligt i jämförelse. Det här kanske kan bli något, så jag håller tummarna

Medlem

Har väntat på ett nytt Dungeon Keeper i evigheter. Det här är ju som julafton!

Medlem

Såg skoj ut :), kommer dock inte ihåg hur dungeons keeper var är hur länge sen som helst som man spelade det.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

JAA! JAAA JAAA! Jag satt och väntade på att EA skulle ta sitt förnuft till fånga och göra Dungeon Keeper 3, men att slippa EA som utvecklare är ju ännu bättre! Det här ska jag ha på releasedatum, DKII brände jag nog åtskilliga hundra timmar på under min barndom. Världens bästa spel!

Medlem

Det får vara hur mycket rip-off det vill, men jag skall spela det här! Dungeon Keeper tillhör mina absoluta favoritspel genom tiderna.


signatur

Murphy's lag är min ofrivilliga livsfilosofi.

Medlem

Intressant. Hoppas dom får till det.

Medlem

tyvärr så är det så att realmforge studios gör likadant som grabbarna som gjorde torchligt softar o kollar om det blir bra försäljning so det blir INTE multiplayer vid release skriver de i sina forum. Men känner jag detta rätt så blir det nog som med torchligt de släpper snart en 2:a som har multiplayer stöd.

Medlem

Haha, interfacet och screenshotsen ser ut som ett rent plagiat av DK. Kunde de inte köpt DK IP:t och gjort en värdig efterföljare istället?

Medlem

Det där verkar ju faktiskt lite kul!


signatur

Redigerat 2010-05-23 13:37 av dig

Medlem

Nej de kunde inte ha gjort en regelrätt uppföljare på 2:an eftersom ipt är köpt av ett kinesiskt företag som typ håller på att göra mmo av dungeonkeeper med mini transaktioner så det är nog lost cause eftersom de inte har planer på att köra release i varken usa eller eu. (suck) orka mer dåliga mmo som spyr ut som avfall. får la se vad som händer på gamplaytrailern som de har låvat att visa på GC2010. juste UIn är inte färdig typ 8bit grafik på kartan o så men det ska nog vara fixat på gamplay trailern.

Medlem

Awesome, jag har fortfarande dungeon keeper 2 installerat på datorn!

Medlem

Oj, oj, oj...Gamla Dungeon Keeper var ju bra. Undra om de kan göra detta bra

Medlem

Hoppas det kommer på svenska, "Dina ynglingar vinner en strid"

Medlem
Medlem
Skrivet av Eravathar:

JAA! JAAA JAAA! Jag satt och väntade på att EA skulle ta sitt förnuft till fånga och göra Dungeon Keeper 3, men att slippa EA som utvecklare är ju ännu bättre! Det här ska jag ha på releasedatum, DKII brände jag nog åtskilliga hundra timmar på under min barndom. Världens bästa spel!

Utgivare menar du nog.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

vänta vänta vänta lite nu... '' ett släpp är att vänta till windows i början av första kvartal nästa år'' Äre windows exklusivt? jag trodde inte sånt fanns längre


signatur

Rwa?

Medlem

Ser riktigt mysigt ut=)

Tyckte om keeper som fan

Inaktiv
Skrivet av Fallackigoll:

Hoppas det kommer på svenska, "Dina ynglingar vinner en strid"

"Dina ynglingar vinner sin strid"

Rätt skall vara Rätt. :evil:

Tragiskt att det ser ut som en ren kopia.
Episkt att dom gör en.

Ase
Medlem

skönt med spel som är windowsexlusiva detta skulle nog funka på konsoller fast alla andra spel förstörs ju av konsollanpassning så en liten hämnd e ju alltid skönt

Medlem

EA lawsuit waiting to happen?


signatur

---
Boo!

Medlem

Mina böner! De har besvarats!

Medlem

Har väntat som fan på någon nyhet likt den här, kommer allt ihåg hur jag spelade igenom DK1 som en dåre när jag var liten.

Ett deffenetivt köp (om dom behåller humorn och den enkla UIn från orginalet).

Medlem
Medlem
Skrivet av Poet:

Det får vara hur mycket rip-off det vill, men jag skall spela det här! Dungeon Keeper tillhör mina absoluta favoritspel genom tiderna.

+1

12
Skriv svar