GC-rapport - (för)sen(ad) torsdag

Medlem
GC-rapport - (för)sen(ad) torsdag
Citat:

From Dust då? Tja, det såg fint ut. Men konstigt nog ser det ut att bli ett strategispel i mängden, inte riktigt vad jag väntade mig.

VA?! Hallå, har vi sett helt olika spel? Vadå ett strategispel i mängden?

Okej för att det inte är en helt ny genre (black&white, populous) men de tar ju an genren från en helt ny vinkel och vadå i mängden? Det är ju inget jävla RTS...

Nej jag förstår inte vad som flugit i människan, From Dust ser helt underbart ut och jag tror många som satt och stirra på trailern igår håller med mig.

Edit: morgontrött, vem som helst kan skriva ett ord fel eller två...

Medlem

Tyckte den trailern till From Dust som jag såg fick det att verka otroligt nyskapande. Inte minst riktigt häftigt, med vattnet och allt.

Medlem

Kom igen nu , besök lite intressanta ställen :P, 1C och Red Orchestra 2 plix, och lite mer Black Ops coverage =).

Medlem
Skrivet av Ap@n:
Citat:

From Dust då? Tja, det såg fint ut. Men konstigt nog ser det ut att bli ett strategispel i mängden, inte riktigt vad jag väntade mig.

VA?! Hallå, har vi sett helt olika spel? Vadå ett strategispel i mängden?

Okej för att det inte är en helt ny genre (black&white, populous) men de tar ju an genren från en helt ny vinkel och vadå i mängden? Det är ju inget jävla RTS...

Nej jag förstår inte vad som flugit i människan, From Worlds ser helt underbart ut och jag tror många som satt och stirra på trailern igår håller med mig.

'' From Worlds ser helt underbart'' Psssst.. det heter From Dust och inte From worlds, så du failade lite grann fär


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av zauii89:

Kom igen nu , besök lite intressanta ställen :P, 1C och Red Orchestra 2 plix, och lite mer Black Ops coverage =).

Eller Guild Wars 2!!!!

Medlem

Fast helst Diablo III!!


signatur

The King is Back

Medlem

Fast mest WoW: Cataclysm

Medlem

var sitter baksidan av smalbenet? är det vaden du menar?

Medlem
Skrivet av Annanaz:

'' From Worlds ser helt underbart'' Psssst.. det heter From Dust och inte From worlds, så du failade lite grann fär

Good job trollin'!

Har rättat min lilla felskrivning, förstår du min kommentar bättre nu?

Edit: Jag verkar inte vara den ända som trycker fel tangenter på tangentbordet

Medlem
Skrivet av forsba:
Skrivet av zauii89:

Kom igen nu , besök lite intressanta ställen :P, 1C och Red Orchestra 2 plix, och lite mer Black Ops coverage =).

Eller Guild Wars 2!!!!

Jaaa mer Guild Wars 2 Dra till deras bås och sno åt dig lite riktiga ingame rullar i HD tack!

Medlem

Hade gärna velat höra något angående f1 2010 (är ju spelbart där med racing-rig o allt) Med tanke på hur länge sedan det var ett officiellt f1 spel kom till pc vore det kul ifall någon av er kunde testat det.


signatur

Nothing is power without Control

1
Skriv svar