Multiplayer från Crysis 2

Robot
Medlem
Multiplayer från Crysis 2

Tyckte inte det såg något speciellt ut faktiskt.


signatur

The King is Back

Medlem

Inte speciellt?.... det är fan mycket speciellare är dagens så kallade "bra fps spel"..... vinner stort över MW2 etc... som suger pung, har testat det... spelade 10 min.. .kastade det.
men aja... Kommer säkert bli awesome!
men ännu en Gameplay som jag har sett idag som är spelat på konsoll... PC är den dominante hanen med fps... så dom borde visa den bra sidan av spelet.


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem

Jag blev faktiskt lite imponerad, ser mycket roligare ut än Crysis 1 och Warhead.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Moderator | Testpilot

Spelet är inte mainstream och har säkert jätte högasystemkrav för att spelet's multiplayer ens kommer liras. Om dom då inte fixar så minium och medium settings ändå ser någorlunda bra ut ändå.

Känns som detta spelet mest kommer vinna på konsoll och därav vara aktiv på den platformen.

och vadå inte speciellt? Med krafterna man har till sitt förfogande så finns det ju oändliga möjligheter på hur du kan röra omkring dig på banan och ta ut en motståndare. Inte så mycket run n gun som i COD t ex


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Decoy kraften var ju definitivt inte originel dock, vare sig Reach eller Crysis 2 kom up med den först har ingenting med saken att göra. Reach visade det först och nu gör Crysis 2 den, alltså tar Crysis från Reach.

Medlem

Ser förjävligt roligt ut. Ser fram emot att lira detta på 360'n

Ish
Medlem

Och självklart är det en film från konsol .... Suck...


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av FortuN:

Tyckte inte det såg något speciellt ut faktiskt.

Håller med...

Skrivet av Ish:

Och självklart är det en film från konsol .... Suck...

Håller med igen, hela "upplevelsen" av spelet i filmen suger fett.


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

De är bara att hoppas på bra optimering alltså, på PC då...

Medlem
Medlem

Påminner mig om MW2 av någon anledning, men kanb väl bli bra ändå
Att använda specialkrafter är ju alltid kul, även om de 8 som erbjuds i Reach känns klart mer intressanta, så duger väl detta i brist på annat (iaf till PC). Får hoppas det blir kul och att krafterna kan användas på ett innovativt sätt, även om bara 2 känns som väldigt lite

Medlem

Kan nog bli rätt kul.

Medlem

Kan meddela folket att det spelas på en PC med XBOX kontroll, så alla konsolfanboys kan sluta drömma om att det kommer se ut sådär för er. Ni kommer inte ens kunna ha AA. Pff.

Inaktiv

Alltid lika "roligt" att titta på multiplayer som spelas men en tumpadda.

Alla rör sig som robotar, står still när dom skjuter, tar en sisådär mindre evighet på sig att sikta in sig osv...

Det är ju inte direkt Quake...
Men snyggt är det...."jippie"

Medlem

Det var bara allmänt förvirrat tycker jag.


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Bra att de inte glömmer bort designen på MP-banorna som de flesta utvecklare gör nu för tiden. Denna såg riktigt rolig ut.


signatur

_______________________________________________
Psn: CseRoQ

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

Inte speciellt?.... det är fan mycket speciellare är dagens så kallade "bra fps spel"..... vinner stort över MW2 etc... som suger pung, har testat det... spelade 10 min.. .kastade det.
men aja... Kommer säkert bli awesome!
men ännu en Gameplay som jag har sett idag som är spelat på konsoll... PC är den dominante hanen med fps... så dom borde visa den bra sidan av spelet.

Att testa ett spel i 10 minuter är ju ingen vidare utvärdering...

Men On-Topic, måste köpa detta spel!

Medlem

ser ut som att det är en konsol som används, det förklarar den sega rörelseförmågan hos spelaren man fick följa med, och att grafiken inte var någon höjdare...

Medlem

nej måste hålla med, specielt såg det inte ut, inte så stor skillnad från dagens fps dvs BC2 MW2 och kommande HOM med flera, men det behöver ju inte vara en dålig sak för det? jag gilalr bc2, o MW2 suger iofs, men Cod4/mw1 är fortfarande jävligt nice så.


signatur

Rwa?

Medlem

nej måste hålla med, specielt såg det inte ut, inte så stor skillnad från dagens fps dvs BC2 MW2 och kommande HOM med flera, men det behöver ju inte vara en dålig sak för det? jag gilalr bc2, o MW2 suger iofs, men Cod4/mw1 är fortfarande jävligt nice så.


signatur

Rwa?

Medlem

nej måste hålla med, specielt såg det inte ut, inte så stor skillnad från dagens fps dvs BC2 MW2 och kommande HOM med flera, men det behöver ju inte vara en dålig sak för det? jag gilalr bc2, o MW2 suger iofs, men Cod4/mw1 är fortfarande jävligt nice så.


signatur

Rwa?

Medlem

nej måste hålla med, specielt såg det inte ut, inte så stor skillnad från dagens fps dvs BC2 MW2 och kommande HOM med flera, men det behöver ju inte vara en dålig sak för det? jag gilalr bc2, o MW2 suger iofs, men Cod4/mw1 är fortfarande jävligt nice så.


signatur

Rwa?

Medlem

nej måste hålla med, specielt såg det inte ut, inte så stor skillnad från dagens fps dvs BC2 MW2 och kommande HOM med flera, men det behöver ju inte vara en dålig sak för det? jag gilalr bc2, o MW2 suger iofs, men Cod4/mw1 är fortfarande jävligt nice så.


signatur

Rwa?

Medlem

nej måste hålla med, specielt såg det inte ut, inte så stor skillnad från dagens fps dvs BC2 MW2 och kommande HOM med flera, men det behöver ju inte vara en dålig sak för det? jag gilalr bc2, o MW2 suger iofs, men Cod4/mw1 är fortfarande jävligt nice så.


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Hero_Swe:

Decoy kraften var ju definitivt inte originel dock, vare sig Reach eller Crysis 2 kom up med den först har ingenting med saken att göra. Reach visade det först och nu gör Crysis 2 den, alltså tar Crysis från Reach.

eh va? vist kan det ju stämma det du säger att crysis tagit ifrån reach, Men bara för att Reach VISADE det först betyder ju igentligen inte att Crysis tagit, Crytek kan ju som EX ha tänkt på det när dem började med Crysis2, bara att det inte har visats förns nu.


signatur

Rwa?

Herregud vad dåliga alla är på att sikta.

Medlem

Jag tyckte det såg helt okej ut, blir ett köp för mig. Dock är jag sur som alla andra, att det nu mera filmas på konsol.

Medlem

Coolt att man kan göra stomp och greppa tag i kanter när man hoppar osv. Oftast ser man dom elementen bara i platformsspel så som Tomb Raider och God of War. Väldigt välkommet till FPS-genren.

Medlem
Skrivet av TheWhaleHunter:

Herregud vad dåliga alla är på att sikta.

Håller med, Fy f*n vad alla fiender var dåliga på att skjuta, om dom vill att jag ska bli intresserad får dom iaf skaffa bra motstånd till deras gameplay.. -.-

12
Skriv svar