Medlem
Avatartrubbel

Det verkar som att min avatar bara syns i dom delar av sajten som fortfarande har den gamla designen.

Jag har prövat att ta bort den och ladda upp på nytt men det hjälper inte.

Nån slug idé om vad man kan tänkas ta sig till? Jag har sett andra med fungerande avatar så det ska ju gå på nåt sätt.

Stilig design, annars. Tar väl bara ett tag att vänja sig - den känns...större än den förra.


signatur
Inaktiv

Din avatar syns ju här. Du kanske tänker på foto?


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Jo jag vet att den syns här. Det är ju fortfarande gamla designen på forumet.

Men den syns inte i den nya fina remsan längst ner på skärmen och den syns inte på första sidan där den nya designen håller till. Om du förstår vad jag menar.


signatur
Redaktör

Tack. Problemet är buggrapporterat, kodarna tar tag i det så fort de hinner.


signatur
Medlem

Allright. Tackar.


signatur
Medlem

samma problem för mig. sökte efter om någon tagit upp detta och det var det ju, bra att kod-tomtarna är på't


signatur

”Om det inte var menat att man ska äta djur, varför är de då gjorda av mat?” -Homer Simpson

Medlem

Det är väll foto som har ersatt avataren på den nya designen väll?


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av SuperTank:

Det är väll foto som har ersatt avataren på den nya designen väll?

Ja, det trodde jag också. Tror någon skrev ett blogginlägg eller nåt om det för ett tag sen att det bara skulle vara en avatar/foto.


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem

När jag laddade upp ett foto så kom avataren fram hehe. Utan fotot så gömde den sig. Antar att den ville ha sällskap.


signatur

Min avatar på nya sidan och i fliken där nere är fortfarande borta medans många verkar fått sin tillbaka, vad göra??


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar