GC-rapport - slutet närmar sig

Medlem
GC-rapport - slutet närmar sig

Ultrafail att inget om GW 2 tagits upp. Ska tröstdricka kaffe bara för det.


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Ultrafail att inget om GW 2 tagits upp. Ska tröstskära mig bara för det.
Nej men allvarligt, håller med kommentaren ovanför, jag tycker att ni borde ha gett oss något mer än bara några videos från YouTube...

Medlem

GW2 fick pris för bästa Online spel på mässan men det tar de nog inte upp här, FZ får lite för mkt **** från blizzard för att de skulle göra det ;-D


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Menar inge snusk med den **** kommentaren, bara att de e sålda på blizzard, så mkt att att de tycker att om blizzard ska nämna något om ett spel senare i höst är en nyhet värd att nämna nu och om det kommer någon ny info om någon detalj i ett kommande detalj i ett blizzardspel så är det BARA fantastiskt, jämför det med ett spel från en "konkurerande" spelstudio, då ska man genast inte hetsa upp sig i förtid eller hoppas förmycket så man blir besviken.. näe det är ju farligt, om det inte är ett spel från blizzard.. för de är ju de enda som kan göra spel som Alla älskar. myself not included, tyckte wow var ganska trist och gillade inte grafiken heller med de sju nummer förstora skorna och vantarna, att man måste ha super-gears för ha en chans i pvp etc.. starcraft 2 är kul dock, tror jag ska lira lite nu!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Mina två spel jag ser fram emot mest, alla kategorier, är Diablo 3 och Guild Wars 2. Och det är jag som skrivit nyheterna som dykt upp om båda på senare tid


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

ser fram emot de två oxå.. ska sluta negga så förbannat ang hur mkt uppmärksamhet wow får!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Märkligt att varken Jonas Högberg eller någon annan på FZ skrivit en nyhet om att Mass Effect 2 kommer till PS3. Det är en stornyhet som annonserades på EA konferensen men bara försvunnit ur tomma intet här på FZ...?


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar