Killzone 2 har fått datum

Medlem
Killzone 2 har fått datum

Spelet är ju regionsfritt. Mao är det samma datum här


signatur

1338 - One Step Above

Inaktiv

Härligt! Det är dags nu.

Medlem

Undrar hur lång tid det tar innan en viss person kommer och börjar prisa detta spel till skyarna, om hur fantastisk, revolutionerande och bra detta spelet är!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Längtar


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

beroende på recensionerna så kanske de här spelet får mig att skaffa en PS3:a


signatur

"I believe whatever doesn't kill you, simply makes you... stranger." Jokern

Medlem

Det lilla jag sett av multiplayern så verkar det riktigt bra där iaf.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Flakmonkey

Förstår inte varför det ska vara så svårt att köra en global release för ett sånt här spel. Borde vara mycket bättre att samordna PR-kampanjen - får så mycket större genomslagskraft på det sätt... men men, får hoppas att det släpps strax efter här i Europa, annars får man ju göra som vanligt och importera från Canada ^^

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Förstår inte varför det ska vara så svårt att köra en global release för ett sånt här spel. Borde vara mycket bättre att samordna PR-kampanjen - får så mycket större genomslagskraft på det sätt... men men, får hoppas att det släpps strax efter här i Europa, annars får man ju göra som vanligt och importera från Canada ^^

Ska boka mitt från Canada nu i dagarna, ska bara få tummen ur. Borde gå på 450kr med frakt nu unjefär när kronan gått upp lite. Det äger faktiskt att importera, förra vintern när kronan var starkare och dollarn lägre och jag var i besök i USA, så köpte jag Call of Duty 4 på mellandagsrean för runt 160(!) svenska. Och då hade spelet endast varit ute i runt en månad bara, helt otroligt, lätt mitt livs bästa spelköp efter en speltid på MPn på runt 10 dagar


signatur

En styck signatur.

Medlem

Kommer väl till sommaren.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

men vafan det ska ju vara release på samma datum i hela världen på ett hypat spel som det här


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Asså fan vad pissed jag blir på sånt här släpp skiten WORLDWIDE FFS! Visst det går att importera spelet men jag vill gärna kunna handla DLC på EU storen också

Medlem

Worldwide annars import. Kan inte vänta längre. Världens snyggaste konsollspel och som det ser ut nu ett fruktansvärt bra online del kan man inte vänta på en EU release.

CITAT"
"One of the big things about our engine is the lighting system," said de Jonge. "We're able to apply lights post-process and it allows us to use an infinite number of lights, where most engines stop at three sources of light. This allows for a level of detail not seen before in any Killzone game."

Med andra ord: Världens snyggast och mest imponerande grafikmotor.

1UP avslutar med detta:
Plus, I've had a chance to play through the game's final four levels...and I think everyone will be utterly shocked by what Guerrilla's done with the endgame.
:heart::heart:


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Längtar något så fruktansvärt!!!

Medlem

Det ända jag inte fattar är varför de släpper dt i Nordamerika först ? Är det språk ändringar till den europeiska versionen lr vad ...? Tror inte direkt de tjänar med pengar på dt direkt.


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Inaktiv
Skrivet av orkaupptaget:
Skrivet av Nosnos:

Förstår inte varför det ska vara så svårt att köra en global release för ett sånt här spel. Borde vara mycket bättre att samordna PR-kampanjen - får så mycket större genomslagskraft på det sätt... men men, får hoppas att det släpps strax efter här i Europa, annars får man ju göra som vanligt och importera från Canada ^^

Ska boka mitt från Canada nu i dagarna, ska bara få tummen ur. Borde gå på 450kr med frakt nu unjefär när kronan gått upp lite. Det äger faktiskt att importera, förra vintern när kronan var starkare och dollarn lägre och jag var i besök i USA, så köpte jag Call of Duty 4 på mellandagsrean för runt 160(!) svenska. Och då hade spelet endast varit ute i runt en månad bara, helt otroligt, lätt mitt livs bästa spelköp efter en speltid på MPn på runt 10 dagar

Jävlar, det är vad spelen ska kosta egentligen, tycker jag. iallafall 300. På tok för dyra priser i dagens läge. Men spel är kul!:up: Tveklöst bästa köpet, ja

Flakmonkey
Skrivet av Azet:

Det ända jag inte fattar är varför de släpper dt i Nordamerika först ? Är det språk ändringar till den europeiska versionen lr vad ...? Tror inte direkt de tjänar med pengar på dt direkt.

Det är den officiella förklaringen iaf... och jag kan mycket väl tro att det är så också... men jag känner att de isf kunde vänta med lanseringen överhuvudtaget tills alla versioner är klara... inte bara för vår skull utan även för utgivarens

1
Skriv svar