Ni vann Razer-tävlingen

Robot
Redaktör
Ni vann Razer-tävlingen

På sistone har det varit väldigt mycket klagomål här i forumet när vi publicerat vilka som vunnit tävlingarna. Det skapar dålig stämning och irritation, plus att det är jäkligt trist att läsa. Därför gäller nu följande:

- Den som skriver omotiverade klagomål kommer stängas av från framtida tävlingar under en period.

Konstruktiv feedback är alltid välkommen, men vi vill inte se kommentarer i stil med "Det är orättvist att person X vann, han/hon har varit medlem för kort tid eller skrivit för få foruminlägg!"

/FZ-redaktionen genom Tompa


signatur
Medlem

Skit att inte jag vann, behövde verkligen en ny mus!

Men grattis till er som vann

Medlem

Lyckostar, Grats i allafall, får väl se till att skrapa botten av tunnan och köpa en 100 kronors kulmus

Medlem

Grattis till er som vann!

Creds till FZ förresten, massor trevliga tävlingar på sistone! keep up the good work!
Dock vinner man aldrig själv något, men någon dag så..
Otur i spel, tur i kärlek säger de ju.. om de bara vorit så väl!

ptr
Medlem

aaaaw min razer pro solutions 1.6 har precis börjat trassla och skulle behövt en ny.

Grattis till er som vann i alla fall

Inaktiv

Grattis! Det betyder att jag vinner något bättre en annan gång

Medlem

Oh well, grattis till alla lyckliga vinnare. Njut av musen nu...


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av UOme:

Grattis till er som vann!

Creds till FZ förresten, massor trevliga tävlingar på sistone! keep up the good work!
Dock vinner man aldrig själv något, men någon dag så..
Otur i spel, tur i kärlek säger de ju.. om de bara vorit så väl!

Japp, Creds till FZ mad alla tävlingar! Mycket roligt.
Jag har ju tur i kärlek då är det nog inte mer än rätt att jag har otur i spel.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Grattis till er som vann och tack till FZ för en grym sida

Medlem

Haha, herregud vad klantig jag är!
På frågan "Vilken av nedanstående egenskaper gäller inte Razer Lachesis?" så svarade jag helt fel pga. att jag missade "inte".

Blev även chockad när jag läste svaret på frågan
"Uttag för påfyllning av vatten för viktjustering"
Tänkte för mig själv; "Det där kan ju inte stämma" och började googla runt utan att hitta något. Sedan läste jag frågan noga och la märke till "inte".
Damn, tänkte jag...

Medlem

Noooooooooooo, behövde en ersättare till min bs2000

Stort Grattis till alla som vann! Nice med lite tidig julklapp kanske )

Håller helt klart med att det är kul att se FZ köra så många tävlingar, keep it up


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Inaktiv
Skrivet av Eschricht:

Haha, herregud vad klantig jag är!
På frågan "Vilken av nedanstående egenskaper gäller inte Razer Lachesis?" så svarade jag helt fel pga. att jag missade "inte".

Blev även chockad när jag läste svaret på frågan
"Uttag för påfyllning av vatten för viktjustering"
Tänkte för mig själv; "Det där kan ju inte stämma" och började googla runt utan att hitta något. Sedan läste jag frågan noga och la märke till "inte".
Damn, tänkte jag...

Hahah! Exakt samma sak hände för mig tror jag

Ajja, grattis till vinnarna!

Medlem

grattis. Jag testade denna mus på DH och tyckte ergonomin var kass. Den låg inte alls skönt i näven..

Medlem

Finns det möjlighet att få reda på hur många som deltog i varje tävling? Skulle vara kul att veta och att kunna räkna ut hur stor chansen är att man vinner.

Grattis till alla som vann, själv skulle man inte vilja byta sin mx518 mot något i världen.

ptr
Medlem

haha missade såklart också det där INTE på egenskapsfrågan.

Redaktör
Skrivet av lasershock:

Finns det möjlighet att få reda på hur många som deltog i varje tävling? Skulle vara kul att veta och att kunna räkna ut hur stor chansen är att man vinner.

Nej, vi redovisar inga såna siffror.


signatur
Medlem
Skrivet av Tompa:

På sistone har det varit väldigt mycket klagomål här i forumet när vi publicerat vilka som vunnit tävlingarna. Det skapar dålig stämning och irritation, plus att det är jäkligt trist att läsa. Därför gäller nu följande:

- Den som skriver omotiverade klagomål kommer stängas av från framtida tävlingar under en period.

Konstruktiv feedback är alltid välkommen, men vi vill inte se kommentarer i stil med "Det är orättvist att person X vann, han/hon har varit medlem för kort tid eller skrivit för få foruminlägg!"

/FZ-redaktionen genom Tompa

Tänk vad lite "sköt er!!! ANNARS! kan göra för en formumtråd Har aldrig läst i en trevligare tråd tidigare, inget gnäll eller wine hitills i alla fall

Förutom vissa då som har ett behov att utrycka sig över hur mycket de verkligen behöver en ny mus. KÖP EN DÅ!

Förstår inte poängen med dessa inlägg. Tror knappast någon här på FZ bryr sig om ni så har en kulmus med endast en fungerande knapp!

Good work FZ crew

Grattis till vinnarna!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

Nah, ingen vinst nu heller. Men grattis till er som vann!

Medlem

Det är märkligt att man blir smått besviken när man inte vinner. Jag behöver inte ens nån ny mus, har ju redan två Razer möss som fungerar helt perfekt.
Hade ni ha lottat ut en toapappersrulle skulle jag säkert också blivit besviken om jag inte vann..

Medlem

Grattis alla vinnare

hopas ni kommer bli nöjda med det ultimata verktyget för spel på pc


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem
Skrivet av Mack:

Det är märkligt att man blir smått besviken när man inte vinner. Jag behöver inte ens nån ny mus, har ju redan två Razer möss som fungerar helt perfekt.
Hade ni ha lottat ut en toapappersrulle skulle jag säkert också blivit besviken om jag inte vann..

hahaha Förmodligen, eftersom det ligger i människans natur och tävlingsinstingt.


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

ptr
Medlem

@nudeldesign och du verkar ha behov av att säga vad du tycker om vad andra vill säga. Om det vore så att man inte skulle uttrycka hur man kände skulle det eka av tomhet i alla trådar här. Vem fan bryr sig om att spel är en annan persons favoritspel t.ex.

alla har dessutom inte råd att köpa nya möss

Medlem
Skrivet av ptr:

@nudeldesign och du verkar ha behov av att säga vad du tycker om vad andra vill säga. Om det vore så att man inte skulle uttrycka hur man kände skulle det eka av tomhet i alla trådar här. Vem fan bryr sig om att spel är en annan persons favoritspel t.ex.

alla har dessutom inte råd att köpa nya möss

Förmodligen så är det väl rätt relevant vad andras favoritspel är. Har många samma favospel kan det ju vara värt ett köp. alltså åsikter om vad man tycker om en produkt är ju bra för andras eventuella köp. Om DIN mus, tangentbor, skärm mm är gammal sönder, halvt fungerande eller värdelös är inte relevant och väldigt onödigt vetande

Men det är ju min åsikt, du får gärna ha en annan. det jag ville ha sagt är att det är rätt mycket gnäll i alla trådarna om saker som inte har med själva ämnet att göra.

...och ja vist kan jag med låta gnällig ibland, men aldrig över att min dator är för dålig och att JAG faktiskt borde vunnit därför att... FZ är ju ingen önskesida...


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

ptr
Medlem

att gnälla över att JAG borde ha vunnit är såklart riktigt onödigt. Men i en tråd som "handlar" om möss så borde man väl få gnälla lite att ens egen är på väg att gå sönder?

Vad jag menar är att man måste ju få gnälla lite?

däremot vore det nice om fz var en önskesida, kan ni inte fixa det?

Medlem
Skrivet av ptr:

att gnälla över att JAG borde ha vunnit är såklart riktigt onödigt. Men i en tråd som "handlar" om möss så borde man väl få gnälla lite att ens egen är på väg att gå sönder?

Vad jag menar är att man måste ju få gnälla lite?

däremot vore det nice om fz var en önskesida, kan ni inte fixa det?

Hahaha Inga frågor, bästa snyfthistorien vinner. Det skulle i och för sig kunna bli en ganska intressant läsning


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

HAHAHAHA

JAJAJAJ!!!! JAG ÄLSKAR FZ!!!!!!!!!!!!!!!!
J
FYFAN VAD SKÖÖÖÖÖNT ;D

Medlem

OMGOGMGOMG SHOWERGUY!!! :D:D


signatur

hejsanhejsanhejsan

Inaktiv

JIHUUUUU ALEXANDER SJÖSTRÖM FICK EN RAZER JIPPI JAG ÄR GLAD FÖR DET SHOWERGUY

Medlem

Grattis alla vinnare!:D

12
Skriv svar