Call of Duty blir modernt igen

Medlem
Call of Duty blir modernt igen

Så det ska vara

Medlem

Hoppas dom använder en ny grafikmotor denna gången.

Medlem

Riktigt nice!


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Längtar redan...


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

MJÖLKA MERA! Usch vilken överskattad serie

Så ja, bara ett år kvar nu då ^^

Medlem

Trevligt.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Inaktiv

Call Of Duty 2009 =P


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

bra att det går över till modernt krig igen! men denna gång vill jag inte se en irriterande helikopter vid 7 kill streak

Medlem

Underbart att de fortsätter på Modern Warfare. 4an är helt klart det bästa som hänt CoD serien hitills i mitt tycke.

Inaktiv

Äsch Call of Duty:Vietnam hade varit något det!


signatur

War never changes.

Medlem
Medlem

Släpps ett nytt CoD November varje år.. börjar kännas som fifa serien

Medlem
Skrivet av UOme:

Släpps ett nytt CoD November varje år.. börjar kännas som fifa serien

Tyvärr har du rätt!

De släpper spelen för ofta...

Medlem

Call of Duty var OK när det kom ut 2003. Efter det har det bara gått neråt. Ingen titel har varit bättre än medioker sedan det första släppet. Modern Warfare ryckte upp serien något hack, men det är absolut inte så bra som alla vill göra det.

Det roligaste är dock att många klagar på spel som The Sims med alla sina uppföljare/tilläggspaket, men när det kommer ett nytt CoD hurrar alla. Ska vi räkna med alla titlar (till alla konsoler) så hamnar vi på siffran 11 (på 6 år), var någonstans är det inte löjlig mjölkning? Speciellt då spelen inte sticker ut i genren på något sätt.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Köper endast CoD spelen av IW. Längtar.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Trevligt, men inte ett dugg överraskande. Vad jag hade velat se är ett spel i Call of duty-seriens anda, som utspelar sig under koreakriget. Men det lär väl aldrig hända, trots att det är en så i spel och filmsammanhang oexploaterad konflikt:(


signatur

Can't blame the stone for being cold

Medlem

Hoppas IW lyckas lika bra som med 4:an, ny grafikmotor skulle vara riktigt trevligt också


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Varför släppa en 2:a och inte en expansion? Enligt mig hade det passat bättre med tanke på att det förmodligen kommer utspela sig under samma tid som 1:an.

Medlem
Skrivet av Johan3043:

Hoppas dom använder en ny grafikmotor denna gången.

Tvivlar mycket starkt på det, pysen. Med tanke på bara ett år har gått sedan förra spelet.


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Mycket bra


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

vad jag gillade med modern warfare (singleplayer) var att det kändes som man var ett i gänget, det är speciellt första uppdraget som ger en den känslan, sen fallar det tillbaka till dom gamla cod spelens känsla om one man army.

vill se mer saker som mina AI styrda medspelare gör.
kanske co-op denna gången?

blir nog bra

Medlem

Aldrig mer COD. Jag dumpar serien för gott.


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Inaktiv

Tihi, det här kommer bli skit.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

Call of Duty är i min åsikt en grymt bra spelseries, observera däremot att det bara är första andra och fjärde spelet som jag anser bra då det är infinity ward som gjort dom. Treyarch suger balle(ursäkta uttrycket) så inga andra borde räknas med i serien då dom är en skam för serien.

Medlem

Mer modernt! Så trött på ww2, och cod4 var grymt.

Medlem
Skrivet av mr.bear:

Call of Duty var OK när det kom ut 2003. Efter det har det bara gått neråt. Ingen titel har varit bättre än medioker sedan det första släppet. Modern Warfare ryckte upp serien något hack, men det är absolut inte så bra som alla vill göra det.

Det roligaste är dock att många klagar på spel som The Sims med alla sina uppföljare/tilläggspaket, men när det kommer ett nytt CoD hurrar alla. Ska vi räkna med alla titlar (till alla konsoler) så hamnar vi på siffran 11 (på 6 år), var någonstans är det inte löjlig mjölkning? Speciellt då spelen inte sticker ut i genren på något sätt.

Jag håller med dig till fullo.

Call of Duty 1 och UO är mycket bättre än resten av skitet i denna mjölkade franchise.

Medlem

Inte för att de gör dåliga spel men... ta och gör något annat.

Medlem
Skrivet av mr.bear:

Call of Duty var OK när det kom ut 2003. Efter det har det bara gått neråt. Ingen titel har varit bättre än medioker sedan det första släppet. Modern Warfare ryckte upp serien något hack, men det är absolut inte så bra som alla vill göra det.

Spelar 2:an/4:an och 5:an. Inte besviken på någon av dom. Spelar faktiskt spelen dagligen och har gjort så sedan 1:an släpptes.
Att inte alla gillar spelet är väl iofs förståeligt, men att säga att det är mediokert eller inte alls så bra som folk vill göra det är enligt mig fel.
Smaken är som baken - live with it.

Skrivet av mevoki:

Trevligt, men inte ett dugg överraskande. Vad jag hade velat se är ett spel i Call of duty-seriens anda, som utspelar sig under koreakriget. Men det lär väl aldrig hända, trots att det är en så i spel och filmsammanhang oexploaterad konflikt:(

Ja, korea kriget hade varit kul. Hade varit kul att spela med Ryska vapen mot amerikanska

Edit: För er som inte redan sett den, så se den koreanska Tae Guk Gi om Korea Kriget. Kanonbra.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

123
Skriv svar