Heroes over Europe filmat och fotat

Robot
Medlem
Heroes over Europe filmat och fotat

there was no thing such as fire and regret, only kill or get killed?!?!? hallå?!?! Är gubben senil eller jag som fattar dåligt?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Vad var det för fel på den meningen?

Önskar att Namco kunde släppa nytt Ace Combat!

Medlem

Fire and forget.....

Medlem

Knappast en bra utveckling för genren, kiddiefieringen fortsätter skörda spel att fördärva...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

jaja men iaf, Det finns inget som "skjuta och glömma" det finns bara "döda eller blir dödad".

Makes no sense to me what so ever?!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Med "Fire and forget" så syftar han på guidade missiler som på moderna plan.
Någon som alltid så länge jag minns kallats så iaf.

Detta kan bli najs, då jag gillar dogfights mer än *klick* ..., physsss.... *BOOM*.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

tackar!=)


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Kommer man kunna flyga senare plan från andra världskriget så som ME 262? Vore riktigt najs


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Jag har inget emot lättsammare "flygsimulatorer". För mig är det viktigare att atmosfären är där. Vissa saker (som oändligt med ammunition och att man inte kan flyga så högt) har jags vårt för men annars så. Här verkar de har fixat till höjden i alla fall. så man får vara uppe i molnen lite. Fixa till lite feta formationer av B17 och jag är nöjd.

Medlem

Hur kan man ens i nyheten kalla det för "simulator"? Det vore ju som att säga att Quake är ett professionellt träningsprogram för insatsstyrkor. Säkert ett skoj "flygspel", men det är en skymf mot andra simulatorer att ens nämna ordet i nyheten.

Medlem

Nice, blir säkert ett köp.

Men var det bara jag som upplevde planen lite väl "stela"?


signatur

Lust att lira AoE II på nätet med mig?
Skicka ett PM!

1
Skriv svar