Medlem
vad segt

Jag har beställt nya datordelar från datorbutiken.com för 3 dagar sedan. Och idag så kollade jag vart mitt paket var och det har ju inte kommit någon stans. sist jag beställde ifrån datorbutiken.com så hade jag mina delar 2 dagar senare
se vart mitt packet är

Medlem

jobbigt, men vad var syftet med tråden?


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

jag handlade på Willys idag

Youtube-proffs
Skrivet av MaLiBu:

jag handlade på Willys idag

De va ett tag sedan jag handla där faktiskt. Ja handlade på coop sist. Mitt paket är i min mage.


signatur

Calle säger att jag är influencer

nj
Medlem

Lita inte på postens söksida. När en kompis kollade vart hans nya skärm befann sig så var den fortfarande i Sthlm vid lunchtid idag (skickades i måndags). Vid ~15 så fanns den på ICA och hade då på någon timme hunnit fraktas från Sthlm till Luleå
Fast om det nu dröjer mycket med frakten från datorbutiken så har jag för mig de numera har fraktgaranti och tar det för lång tid så brukar de kunna bjuda på en fri frakt (iaf enligt allt jag läst i SweClockers konsumentforum där dbmannen härjar).

Vila i frid

Vänligen håller er någorlunda till topic eller om det är omöjligt, posta inte alls istället.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

ibland glömmer de att scanna in paketen direkt vid ankomst, därför kan det se konstigt ut. Sedan är det semestertider så kanske mycket vikarier som jobbar. Hoppas du får ditt paket snart.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Jag ser att det har börja hända lite saker

Medlem

Det här med att man får ett Kollinummer och kan kolla själv tycker jag annars är väldigt bra. Så behöver man iallafall inte här vänta på AVIN eller vad den heter, utan det räcker att man skriver ner kollinummeret på en lapp o ger dom

*väntar på mitt nya tangentbord*

1
Skriv svar