DOUGH? - Aftonbladet gör det igen...

Medlem
DOUGH? - Aftonbladet gör det igen...

signatur
Medlem

D'oh!

(WEHOO! inlägg #2000)


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem

jahapp?


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Youtube-proffs

Hade aftonbladet vart en person så hade han haft skador.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Slår ju inte det här iallafall:
http://www.fz.se/wtf/link.fz?id=1872


signatur

I'm a snake, follow me!

Inaktiv

hahaha deg.


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

SuperTank, haha... återigen har de misslyckats med bildtexten:
"Med husse och matte Jambo har varit med vid intervjuer och invigningar."

Så drottningen heter Jambo? Är det analfabetiska praktikanter som sköter bildtexten?


signatur
Medlem

Kanske är det så att dom inte låter eliten redigera artiklar om hundar som har samlag.?


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Kanske är det så att dom inte låter eliten redigera artiklar om hundar som har samlag.?

Varför inte? De skriver väl sällan något som faktiskt är mer vettigt...


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Medlem

Att bara läsa igenom texten hade ju varit tillräckligt i det här fallet. Jobbar man på en tidning så ska man se att något är fel med den texten

Inaktiv

tidning? vart?
jag ser bara en sida med slumpvist placerade färgglada bilder och slumpvist genererade fejkartiklar


signatur

Give me death or give me rain - I feel so numb, better give me pain.

Medlem

Seriöst, Aftonbladet skriver inte nyheter längre, Nästan bara skvaller nu för tiden.

Allvarligt, Men bryr sig om en kunglig hund pippade en annan hund?

Läste seriöst en spalt om Justin Timberlake skulle behålla sin skäggstubb eller inte!? Blev helt Galen! Dom får ju fan lägga ner skiten nu!

Bara jag som tycker detta?

Youtube-proffs
Skrivet av Reaction:

Seriöst, Aftonbladet skriver inte nyheter längre, Nästan bara skvaller nu för tiden.

Allvarligt, Men bryr sig om en kunglig hund pippade en annan hund?

Läste seriöst en spalt om Justin Timberlake skulle behålla sin skäggstubb eller inte!? Blev helt Galen! Dom får ju fan lägga ner skiten nu!

Bara jag som tycker detta?

Vi alla gör det. HAtar aftonbladet. Jag blir förbannad på dom rubrikerna ibland, hur dom alltid lägger till lite extra krydda.

Om någon kändis har ramlat och slagit i knät så står det "En kändis slogs blodig i lördags".

SKIT är vad det är, hoppas fan inte dom får det lätt dom som jobbar på aftonbladet.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

blaskan är ju kung x)

1
Skriv svar