Medlem
sssssss

fdgdfgdfgdfg

Youtube-proffs

Nine inch nails gjorde fet musik till Quake 2. Det är de bästa dom gjorde. Jag är på. Kan bjuda på en öl och korv me mos efter, som den Göteborgarn jag är.

Cash, nee de har ja inte.

Oj shit, är ju inte ens i Sverige den 7e. DOH!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Gjorde inte Ozzy musiken till Q2, NiN gjorde iaf musiken till Q1.

Min symboliska summa är en pils på Globen star före och efter och varför jag skall gå?
Har inte sett eller hört NiN på superlänge och är intresserad hur Trent och grabbsen låter nu förtiden.

nj
Medlem
Skrivet av mardle:

Gjorde inte Ozzy musiken till Q2, NiN gjorde iaf musiken till Q1.

The soundtrack for Quake II was mainly provided by Sonic Mayhem, with some additional tracks by Bill Brown. The main theme was by Rob Zombie.
Källa: Wikipedia.

Medlem

Och för att fylla på så började Trent Reznor att göra musiken till Doom3 men hoppade sedan av.

Medlem

För att tråden ska gå ännu mer åt fel håll så invigdes Suezkanalen med operan Aida


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Inaktiv
Skrivet av Ariath:

För att tråden ska gå ännu mer åt fel håll så invigdes Suezkanalen med operan Aida

Hahahah Klockrent!

I vilket fall som helst så har jag inte en blekaste aning vilka NiN är så jag hoppar nog

Medlem

Tackar:) Btw NiN är en krävande form av metal, dock inget jag själv lyssnar på.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

jag skulle vilja ge biljetten till min flickvän!!!
jag och två kompisar har redan biljetter till NiN, men flickvännen valde att inte hänga på, men detta är ju helt klart ett tecken på att hon borde hänga med.

(hmm, haha, vid vinst skulle man kanske binda på henne en ögonbindel så hon inte fattar vad som är på G förens väl framme utanför Hovet )

jag bjuder på en natt med min fli.... nej föresten
då flickvännen inte lyssnar på NiN så mycket egentligen så erbjuder jag dig möjligheten att få över en brud till "NiN-sidan av livet" och bjuder självklart på käk både före och efter konserten och självklart ingår alkohol i detta hehe

(min mängd införskaffad Smirnoff Ice och Bacardi Breezer borde ändåså förminskas nu, inte varit så mycket strand och solsken denna sommaren som jag räknat med...)


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

1
Skriv svar