Nytt om Fable 2-patchen och DLC-bilder

Robot
Inaktiv
Nytt om Fable 2-patchen och DLC-bilder

T.O.B.Y./Trouble In Bloodstone - you'll no longer get stuck during T.O.B.Y. quests (Bloodstone)

Mja det startade jag men har den kvar fortfarande, när jag ska försöka göra den så hamnar jag alltid hos t.o.b.y. igen hehe


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Inaktiv

"- Your child - will no longer be chosen as an assassination target"

Ganska brutalt spel faktiskt. Vet inget annat spel där man kan lönnmörda sina egna barn.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem
Skrivet av DirtyAnders:

"- Your child - will no longer be chosen as an assassination target"

Ganska brutalt spel faktiskt. Vet inget annat spel där man kan lönnmörda sina egna barn.

Om du spelar spelet kommer du att märka hur jobbig den ungen är. Han tigger om leksaker hela tiden och springer efter dig och tjatar om att han vill följa med på äventyr och vart du har varit sen du träffade han sist.

Det är svårt att inte mörda honom

Medlem

BRA att de fixat Rescue Charlie, fick den buggen med min goda karaktär och har inte kunna spela vidare

Inaktiv
Skrivet av Frisky:
Skrivet av DirtyAnders:

"- Your child - will no longer be chosen as an assassination target"

Ganska brutalt spel faktiskt. Vet inget annat spel där man kan lönnmörda sina egna barn.

Om du spelar spelet kommer du att märka hur jobbig den ungen är. Han tigger om leksaker hela tiden och springer efter dig och tjatar om att han vill följa med på äventyr och vart du har varit sen du träffade han sist.

Det är svårt att inte mörda honom

Har kört igenom det och tyckte frun var dryg nog. Du har en poäng.


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Inaktiv

Blir att ladda ner igen...

1
Skriv svar