Ghostbusters läskigare tack vare försening

Robot
Medlem
Ghostbusters läskigare tack vare försening

Åååååh jag längtar!

who you gonna call?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

GHOSTBUSTERS!
_____________

Vore nice om det lyckas


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

Ghostbusters otäckt? näää

Medlem

:heart:


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Vore väldigt nice om detta lyckades, kanske blir det snack om film igen om spelet går hem.

Medlem

Av någon anledning förblir jag misstänksam över den slutgiltiga kvalitén... Men det är väl alltid uppskattat med bra spel, och om Ghostbusters skulle få ett bra sådant, skulle det förstås vara trevligt.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

Om det först lades ner sen togs upp igen, detta samt fenomenet som sker när det ska lanseras till multiformat (PC, Xbox, 360, PS3, Wii, PS2 i detta fallet), så tror jag inte det minsta på detta spelet, jag äskar ghostbusters, men de kommer inte att lyckas, nej


signatur

Retro.

Medlem

Ghostbusters är väl komedi? Skräck-komedi alltså...

Inaktiv
Skrivet av Exxo:

Ghostbusters är väl komedi? Skräck-komedi alltså...

Vad jag minns är det då inte mycket skräck, om någon. Är väl nästan enbart komedi?

Medlem

Hehe jag var väl 5 eller 6år när jag såg första filmen, var ganska skraj, speciellt för skelettet i taxin som är i bild i ca 2s.

Medlem

Bra att de tar sin tid ock polerar spelet istället för att bara låta det ligga tills Juni Men ja, multiplattform brukar ju sällan bli spec lyckat :/

Medlem

Don't cross the streams!

Medlem
Skrivet av robineng:
Skrivet av Exxo:

Ghostbusters är väl komedi? Skräck-komedi alltså...

Vad jag minns är det då inte mycket skräck, om någon. Är väl nästan enbart komedi?

Tja, där var inte så många "hoppa-fram-och-skräm-publiken"-tillfällen i den första filmen, om ens några. Och det värsta monstret i filmen uppträder som en jättestor marshmallowsgubbe, så nej, jag skulle inte påstå att Ghostbusters är en skräckfilm. Det är en komedi med skräcktema men utan riktig skräck.

Vad ju faktiskt som talar för att spelet skulle kunna bli bra (men jag är tveksam jag också) är att det inte är framstressat för att passa in med filmens lanseringsdatum (i så fall har dem missat den med närmare 20 år eller nåt, va?).

Medlem

Jag är skeptisk. Coola filmer när det begav sig. Men... mja...


signatur
1
Skriv svar