Inaktiv
Webhallen

Döm av min förvåning när det idag damp ner 2st fakturor från Webhallen. Avgift för icke uthämtat paket.
Kan ju vara ok då endel företag tar betalt för att man inte hämtat ut paketen.
Men det lite komiska är att ett av paketen skickades 2006-03-10. Nästan ett och ett halvt år sen? Hallå det känns lite fel.

Medlem

Fick en faktura från dom med för att jag inte hämtade ut Oblivion, och gud vet det var ett tag sedan det släpptes. Var dock beredd på att få en faktura för det, men jag skulle inte haft något emot att fått den lite tidigare.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

lol, fick en idag jag med, skulle hämtat ut ett lir (kommer inte ens ihåg vilket) för 1.5 år sen.

Medlem

om man får en faktura 1.5 år efter man har missat nånting så ta kontakt med företaget ibland så blir det missar och ni kanske till och med slipper betala.

Bestrider alla fakturor/räkningar som inte kommer på utsatt tid ibland så får man rätt


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

jag tror de har nån sommarpraktikant som går igenom alla ohämtade paket ordrar


signatur

thank you, come again

Medlem

bättre att det kommer sent än aldrig?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

tycker webhallen har börjat bli lite sunkigare än förut, fått fel grejor en hel del nu när ja bestämt från dom. Känns lite halvtaskigt men orkar inte bråka om saker som inte kostar större mängder pengar.

Medlem

trist , har inga problem med webhallen än så länge,

Värre är det med komplett dom ljuger och skickar fel produkter grr


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Jag är väldigt missnöjd med webhallen, har beställt en telefon och har fått vänta i över 3 veckor på den.
Jag har också fått flera löften om att dom kommer att få in telefonen och skicka den så fort dom får in den under dessa veckor men ändå så är min beställningen under behandling..


signatur

"I love escelators, they can never break, only temporarially turn into stairs"

Medlem

Slutat handla på nätet, går till affärerna istället

Medlem
Skrivet av mardle:

Slutat handla på nätet, går till affärerna istället

Skulle inte tveka en sekund att göra det, men då priserna på elektronik är mycket högre i butikerna där jag bor så har jag inte så mycket till val än att handla på nätet.


signatur

"I love escelators, they can never break, only temporarially turn into stairs"

Medlem
Skrivet av mardle:

Slutat handla på nätet, går till affärerna istället

Det är ju oftast ännu värre, dryga säljare o whatnot typ.

Proffsiga säljare vet när man ska gå fram till kunden.
Men sällan man får träffa sånna mest finniga tonåringar som hellre vill vara hemma och spela datorspel.

Värsta som finns och bli antastad så fort man går in i en butik morr.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Handla på discshop.se istället


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Dom är dyrare , men dom har bra service det medges


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

En aning dyrare ibland, men inte nämnvärt mycket, ibland kan dom nog vara billigare också.

Iaf så har dom som du säger mycket bra service, har själv beställt en hel del därifrån och jag har aldrig haft ett endaste problem med discshop.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv

webhallen tar rätt så mycke betalt för frakten.

Medlem

Beror ju på vad för betalning du har valt. Tycker bankbetalning funkar bra och ger billigt porto.


signatur

Videomupp

Medlem

skadar inte att ha gå avstånd från jobbet till webhallens sumpan butik


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

webhallen tar rätt så mycke betalt för frakten.

Tycker du 29:- är dyrt i frakt när du köper spel?

Är man guldmedlem så kostar bara frakten 9:- på spel

Avstängd

Är det bara jag som undrar hur man kan vara så klantig och glömma att hämta ut ett spel man beställt?

Inaktiv

Beror la på det där me frakten? kostar la 69:- eller något med postförskott? och sånt får ju alla ongdomar använda, om man inte har kort? för Maestro ( eller vad dom heter?) funkar det väl inte o köba över internet?? rätta mig om jag har fel ;),,, men 69:- är inte så dyrt de heller

Inaktiv

69kr är mycket för ett par spel, när exempelvis dustin tar 95kr för en hel dator.


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Inaktiv
Skrivet av ZereCool:
Skrivet av BangBoomBang:

webhallen tar rätt så mycke betalt för frakten.

Tycker du 29:- är dyrt i frakt när du köper spel?

Är man guldmedlem så kostar bara frakten 9:- på spel

29 kr för frakt av spel ?
jag får aldrig lägre än 49 kr i frakt,
ofta är frakten på 79 kr för för typ 4 filmer.

Inaktiv
Skrivet av EliasN:

Är det bara jag som undrar hur man kan vara så klantig och glömma att hämta ut ett spel man beställt?

Njaaa jag glömde inte hämta ut. Jag ångrade mig då jag fick spelen av en polare istället.

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:
Skrivet av ZereCool:
Skrivet av BangBoomBang:

webhallen tar rätt så mycke betalt för frakten.

Tycker du 29:- är dyrt i frakt när du köper spel?

Är man guldmedlem så kostar bara frakten 9:- på spel

29 kr för frakt av spel ?
jag får aldrig lägre än 49 kr i frakt,
ofta är frakten på 79 kr för för typ 4 filmer.

Antar att du d¨köper via postförskott?


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:
Skrivet av ZereCool:
Skrivet av BangBoomBang:

webhallen tar rätt så mycke betalt för frakten.

Tycker du 29:- är dyrt i frakt när du köper spel?

Är man guldmedlem så kostar bara frakten 9:- på spel

29 kr för frakt av spel ?
jag får aldrig lägre än 49 kr i frakt,
ofta är frakten på 79 kr för för typ 4 filmer.

Välj att köpa på 14-dagars faktura istället, då får du dessutom det hem i brevlådan direkt (om storleken tillåter vill säga) och du betalar bara 29:- i frakt.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Inaktiv
Skrivet av nolimitsoya.:

69kr är mycket för ett par spel, när exempelvis dustin tar 95kr för en hel dator.

95 spänn för en dator? What?

Medlem

frakten borde vara gratis, menar kan dom inte ta spelen i samma veva som all djävla förbannade reklam?.......


signatur

R.I.P The_maxx

Avstängd
Skrivet av IceMan:

frakten borde vara gratis, menar kan dom inte ta spelen i samma veva som all djävla förbannade reklam?.......

Det är principen, du vet.

Medlem
Skrivet av IceMan:

frakten borde vara gratis, menar kan dom inte ta spelen i samma veva som all djävla förbannade reklam?.......

Då skulle du få utdelning ca 2 gånger i veckan. Det blev ramaskri sist man tänkte varannan dag...

12
Skriv svar