Vilka/vilken spelkaraktär beskriver er FZare bäst?

Medlem
Vilka/vilken spelkaraktär beskriver er FZare bäst?

Nu är det dags att spänna musklerna och kamma håret, spetsa orchtänderna, polera kommunisthjälmen, fylla på med manna, byta batteri på lasersvärdet...och hälla ut colan.

vilken/vilka spelkaraktärer beskriver er bäst,och varför?

Själv tycker jag att Kyle Katarn i JK: Jedi outcast beskriver mig bäst, robust,tyken jävel, men ändå rolig:P

*WARNING: pinsamheter kan förekomma*


signatur

What seems to be the officer problem?

Medlem

Känner mig som en zombie från RE spelen typ. Slö och passiv.


signatur

<3

Medlem

Jag vill säga Link, men tror han har lite för spetsiga öron för mig.
Så jag säger Banjo från Banjo Kazooie-spelen.
Rolig, snäll och ball som fan


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Guybrush Threepwood

Vila i frid

The Butcher från Diablo.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Youtube-proffs
Skrivet av jingai:

Guybrush Threepwood

Ja tänkte också säga denna, men sedan insåg ja att ja inte tror så jävla högt om mig hela tiden, så där sprack de

Fast om jag fick välja.. kanske.. Tommy i Mafia, om man bortser från mördandet då, fast han gör ju en bra sak i slutet faktiskt!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Jon Irenicus, Baldur´s Gate 2:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Duke Nukem självklart.


signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

En mionion i overlord. Skulle göra allt för min mästare, och älskar att bära skrot.


signatur

Videomupp

Inaktiv

Den fete jäveln i Redneck Rampage

Medlem

En av vakterna i Thief... jag känner mig alltid iaktagen, jag pratar med mig själv, är paranoid och tuff som få.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv
Medlem

Trent från freelancer.

Dryg och intetsägande passar rätt bra XD

Medlem

Roger Wilco. Ganska normal egentligen, men skulle det inträffa en katastrof skulle jag säkert rädda dagen.
Skulle jag mot all förmodan ta mig i kragen och göra något av mitt liv skulle jag säkerligen ändå aldrig få en brake.

Medlem

Jag är nog Rhea från UT. Vänlig och mjuk, men har även en hård sida när det behövs.
http://img267.imageshack.us/my.php?image=shot0038qj2.png


signatur

thank you, come again

Inaktiv

Gordon Freeman från Half-Life. Öppnar inte munnen bland främlingar i onödan (forum räknas inte), har glasögon (nåja, äger iaf ett par), läser Ill vetenskap och är en hård jävel när det verkligen gäller.
Precis som allas vår Gordon med andra ord.

Medlem
Skrivet av RoGGe:

Gordon Freeman från Half-Life. Öppnar inte munnen bland främlingar i onödan (forum räknas inte), har glasögon (nåja, äger iaf ett par), läser Ill vetenskap och är en hård jävel när det verkligen gäller.
Precis som allas vår Gordon med andra ord.

Detsamma passar ganska bra in på mig också, förutom att jag har glasögon som jag använder ^^


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Inaktiv

Lynch, efter vad jag har läst om honom...

Inaktiv
Skrivet av RoGGe:

Gordon Freeman från Half-Life. Öppnar inte munnen bland främlingar i onödan (forum räknas inte), har glasögon (nåja, äger iaf ett par), läser Ill vetenskap och är en hård jävel när det verkligen gäller.
Precis som allas vår Gordon med andra ord.

Thats me! Precis som jag

Medlem

Solid Snake


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Dom i GoW, vet inte varför, men det känns som jag liknar han på något sätt.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

squall från ff8

Medlem

That's me, Sephiroth.

Medlem
Skrivet av RoGGe:

Gordon Freeman från Half-Life. Öppnar inte munnen bland främlingar i onödan (forum räknas inte), har glasögon (nåja, äger iaf ett par), läser Ill vetenskap och är en hård jävel när det verkligen gäller.
Precis som allas vår Gordon med andra ord.

Stämmer in på mig med.
Jag känner alltid ett sug magen när jag ser en kofot.

Medlem

Bah, alla tror dem är Gordon eller Marcus Phoenix, men när sanningen kommer fram är vi inget annat än Barney eller Carmine,


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Bah, alla tror dem är Gordon eller Marcus Phoenix, men när sanningen kommer fram är vi inget annat än Barney eller Carmine,

Förvisso - men att många väljer samma figur från samma spel betyder ju att de gjort ett riktigt bra spel. Tanken är ju att man skall "vara" den man spelar...

Den man identifierar sig själv med är nog långt ifrån den andra identifierar en med... Jag pratade med en tjej i helgen som sade att jag var så lik conan...
Ja, jag har ju pumpat kanonerna lite och sätter snabbt respekt i alla omkring mig men... conan... verkligen?

...hon menade Conan O'brien... Inte barbaren.
("till sättet, till sättet", lade hon till ursäktande)


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

HAHA owned Castor!!! Fast Conan är kung dock!


signatur

What seems to be the officer problem?

Medlem

Max Payne och Diablo


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Otacon kanske, minus de gångerna han gnäller för mycket


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv

Önsketänkande på alla er som valde "tuffa" karaktärer, rätt löjligt faktiskt haha

12
Skriv svar