Sony: LBP-modereringen skall förbättras

Robot
Inaktiv
Sony: LBP-modereringen skall förbättras

Det kan man ju förstå? Finns ju folk som sitter i veckor och tillverkar den ultimata mapen. :/

Aja lycka till.. hade jag ps3 hade jag köpt detta

Medlem

Låter som en bra plan.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Hoppas dem inte dröjer för länge dock!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

min bana blev raderad. Tror de raderar de flesta banorna som blir anmälda. Om det bara är en bra anmälning, även fast det inte stämmer.

Medlem

Det här är lite för roligt

Hela poängen är ju att erbjuda ett slags sandlåde-alternativ till PC-modding, eller i alla fall en hint åt det hållet
Men istället för den frihet som du får via en pc i att skapa det du känner för så får du en online-service som är anpassad för fyraåringar, och därmed inte får innehålla något som kan kännas "skrämmande"
Du får inte heller säga eller göra något som kan uppröra olika grupper av folk i land som har pengar nog att köpa spelet, utan är begränas till saker som passar den extremt PK huvudlinjen i dagens samhälle

So much fun!

Medlem

sony vill inte bli stämda..

r1k
Medlem

Grizzly, du har ej spelet va?

Medlem
Skrivet av Grizzly:

Det här är lite för roligt

Hela poängen är ju att erbjuda ett slags sandlåde-alternativ till PC-modding, eller i alla fall en hint åt det hållet
Men istället för den frihet som du får via en pc i att skapa det du känner för så får du en online-service som är anpassad för fyraåringar, och därmed inte får innehålla något som kan kännas "skrämmande"
Du får inte heller säga eller göra något som kan uppröra olika grupper av folk i land som har pengar nog att köpa spelet, utan är begränas till saker som passar den extremt PK huvudlinjen i dagens samhälle

So much fun!

Skillnaden från PC är att man inte laddar ner banorna från nåt random ställe på nätet. Man kommer åt banorna genom spelets officiella funktion, vilket gör att Media Molequle också får ett ansvar för dem. Och då är det ju inte det minsta konstigt att de vill hålla banorna lagliga och av en viss kvalitet.

De bryr ju sig inte ifall du nu känner för att göra en bana av porrbilder och lira med kompisarna lokalt.

Inaktiv

Lite tråkigt kanske.

1
Skriv svar