Tekken 6 visar upp sig

Robot
Vila i frid
Tekken 6 visar upp sig

Äntligen en svenne i Tekken? Nice!


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Medlem

Kanske dags att göra nått nytt Namco?


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Älskar grisarna där i ett av screenshotsen. Så skönt tjocka o rosa

Medlem
Skrivet av stellanj:

Älskar grisarna där i ett av screenshotsen. Så skönt tjocka o rosa

Hade det inte varit konstigt om de såg annorlunda ut?

Det här spelet gör att jag ångrar att jag sålde min 360. Tekken är fightingspelens konung.

Medlem

Jag spelar femman än idag. Tekken är en sann kung bland fightingspelen, och sexan ser inte ut att bryta några traditioner där.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv

Hoppas FZ recenserar och klagar på dom överdimensionerade musklerna killarna har.. Alla fjortispojkar lär ju få dålig självkänsla och skära sig i armarna.. Buhuu

Medlem

enligt min mening är:Det här bättre!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Trodde på nåt revolutionerande eftersom det tagit sån j-la tid, Tekken 6 har man väl kunnat förboka seda PS3'an släpptes!!
..och nu får man vänta nästan ett år till?!

Grisar och Tekken 5 i all ära, men varför vänta så länge och få så lite? ..fightingen i MGS4 ser ju bättre ut en det här..

grr


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Mumma
Testkörde 6:an i Tokyo häromveckan o det var riktigt fint. lite wonky att köra med stick dock efter att man är van vid gamepad.

Pro-tip: Köp Street Fighter 4 när det kommer, svinigt bra. perfekt för oss som ignorerat Street Fighter sen 2:an

Medlem

Nice Väcker roliga minnen sedan mna var liten 8)


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Lars Alexandersson?! Är min granne med i Tekken?!

Inaktiv

Så jävla uttjötat det här konceptet!

1
Skriv svar