Warhammer Online storpatchat

Robot
Medlem
Warhammer Online storpatchat

blir att köpa sig en månad mer speltid nu...

ingen fz guild?

Medlem

Nice! Blir väl att ta upp det här spelet igen snart

Medlem

Nice för alla som spelar warhammer.

Avstängd

skapas det en FZ guild så kan jag vara på. Detta var roligare än wow imo.

Medlem

Tycker det är coolt att de lägger in nya klasser gratis. Även om det är sådant som "borde varit med vid release" så brukar man inte få det gratis i slutändan.

Medlem

Vore skoj att se antal subscribers nu efter att Wotlk har släppts men det kan jag väl bara drömma om :D.

Medlem

Riktigt kul, blir att köpa lite speltid!

Medlem

önskar att folk skulle kunna börja köra på Karak-Izor. Det e så tomt!

Medlem

haha, alla som lirar Warhammer har redan börjat spela WoW igen

Medlem

Kan man börja spela detta nu, eller skulle man varit med från första början, när det var nytt?

Medlem
Skrivet av Oneone:

haha, alla som lirar Warhammer har redan börjat spela WoW igen

Trams. Det är gott om folk som spelar WAR. Emellertid öppnades det upp för många servrar, framför allt i Europa, varpå många har på tok för liten befolkning för att det ska kunna bli som allra roligast.

Medlem

RL killed my MMO-career
Får väl försöka hitta lite tid igen efter jul, WAR är skoj


signatur

Ne Sedibus Rotalibus Ludas
KAES = 86.67%/46.67%/46.67%/20.00%

Medlem
Skrivet av angryBinky:

Kan man börja spela detta nu, eller skulle man varit med från första början, när det var nytt?

Det är klart att du kan börja lira nu.
Jag startade spela förra veckan och är tok nöjd.

Det enda minuset är som HoloDuke skrev

Skrivet av HoloDuke:

Trams. Det är gott om folk som spelar WAR. Emellertid öppnades det upp för många servrar, framför allt i Europa, varpå många har på tok för liten befolkning för att det ska kunna bli som allra roligast.

Bortser man från det (vilket om jag förstod rätt så håller de på med Free Chachter Transfers till mer populerade servers) så är spelet riktigt grymt MMO!

Medlem

Har tagit en paus ifrån WAR och allt vad MMO heter ett tag. Har ju kommigt så sjukt många bra spela på senaste så det har ju varigt omöjligt att få tid till allt.

Men nu när julledigheten kommer och man har tagit 3 veckor "semester" så blir det WAR igen.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Efter att ha läst igenom RvR forumet på Warhammer Alliance, står det klart att Mythic dessvärre inte löst problematiken med Victory Point System och Zone Locking, utan snarare förvärrat situationen, speciellt för låg befolkade servers.

Väldigt mycket folk (inkl undertecknad) hade väntat på att Mythic skulle ta ORvR problemen seriöst, och ha det som prio nr1. Jag tror denna patchen förstör mer än den gör nytta, eftersom folks ORvR förväntningar grusas.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Om ni vill se mycket folk så kan ni starta en karaktär på eltharion. Men dock är det mycket tanks i empires start nu:p

Oj, stor skillnad på hur ens abilities reagerar nu. Bra jobbat!

Massa folk i vissa starting areas förresten

Medlem

Finns då inga nya klasser för mig...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Om man vill börja spela WAR nu är det bara att se till att börja på en medium-populated server så finns det gott om folk och pvp!

Personligen har jag spelat massor av MMO genom åren. (EQ, DAoC, Eve, WoW, AoC osv..) och är helt klart säker på att WAR är det bästa i dagsläget. Överlägset skönast gameplay och förbannat rolig pvp.

Stora ++++ till Mythic som än en gång skapar ett kanon-MMO!

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Finns då inga nya klasser för mig...

Om du spelade Live event Heavy Metal och fick Elite Reward:en så ska du ha tillgång till de nya klasserna idag annars får du vänta tills om en vecka.

Det står i nyheten

"De som deltog i Heavy Metal-eventet och öppnat kistan får tillgång till dessa redan nu, medan övriga får vänta till nästa vecka."

Inaktiv

Måste man betala månadsavgift?

Medlem
Skrivet av Lusen:

Måste man betala månadsavgift?

Ja.

Medlem

Kul, dock har man gått tillbaka till WoW.

Warhammer hade inte riktigt den där känslan som WoW har även om det är ett roligt spel.

Önskar dock att jag kunde fått testa Blackguard innan jag slutade.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Inaktiv
Skrivet av liath:
Skrivet av Lusen:

Måste man betala månadsavgift?

Ja.

CRAP! Jaja, om det hade varit fritt. Om det blir något onlinespel till jul får det bli WoW...................................................................................................................................................................................................................:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:evil::evil::evil::evil::evil::'( :'( :'( :'( :'( :'(

Inaktiv

LOTRO IS ALL YOU NEED !

Medlem
Skrivet av Lusen:

Måste man betala månadsavgift?

Det beror på vad du menar.
Man behöver itne betala något extar för att spela de nya klasserna men du måste fortfarande betala den vanliga månads kostnaden

Medlem

Najs, jag hade inte tänkt börja lira igen förrän dom släppte en ordentlig tank till människorna. Synd att jag inte har några pengar till ett nytt kort.


signatur

lootskin@hotmail.com

Medlem

Hög humornivå på T1 scenariona nu Var tidigare idag med och lirade Northwatch med endast kotbs i order-laget. Gick inte så bra för dem utan healer. Är på den nivån att det laget som överhuvudtaget har en healer vinner i princip Men kul är det!

Medlem
Skrivet av Lusen:
Skrivet av liath:
Skrivet av Lusen:

Måste man betala månadsavgift?

Ja.

CRAP! Jaja, om det hade varit fritt. Om det blir något onlinespel till jul får det bli WoW...................................................................................................................................................................................................................:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:evil::evil::evil::evil::evil::'( :'( :'( :'( :'( :'(

För det är gratis? suck...

12
Skriv svar