Warhammer Online storpatchat

Medlem

Sökte på Warhammer på Webhallen och fick upp en hel del träffar.*
Är det Warhammer Online - Age of Reckoning (EU) som man ska köpa?

Medlem
Skrivet av angryBinky:

Sökte på Warhammer på Webhallen och fick upp en hel del träffar.*
Är det Warhammer Online - Age of Reckoning (EU) som man ska köpa?

Ja


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

war har sina fördelar det är roligt att spela med kompisar questa och allt, men har lite för några spelare flera spelare vill vi ha!


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem
Skrivet av miffot:

war har sina fördelar det är roligt att spela med kompisar questa och allt, men har lite för några spelare flera spelare vill vi ha!

Va?

Medlem
Skrivet av FZ:

Tipstack till Pilsken och Vild.

AHAHA!!

Medlem
Skrivet av Naraccas:

Warhammer hade inte riktigt den där känslan som WoW har även om det är ett roligt spel.

Precis vad alla tre här hemma tyckte efter 2-3 veckors WAR. Vet inte vad det är riktigt men som du säger saknas den där "känslan" som finns i WoW.

Skrivet av Astrality:
Skrivet av Naraccas:

Warhammer hade inte riktigt den där känslan som WoW har även om det är ett roligt spel.

Precis vad alla tre här hemma tyckte efter 2-3 veckors WAR. Vet inte vad det är riktigt men som du säger saknas den där "känslan" som finns i WoW.

Tycker snarare tvärtom. WAR är ett spel som har känslan, och kan behålla känslan längre än WOW.
WOW känns som ett gammalt piano som står och trampar i samma spår.

Inaktiv
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Lusen:
Skrivet av liath:
Skrivet av Lusen:

Måste man betala månadsavgift?

Ja.

CRAP! Jaja, om det hade varit fritt.
Om det blir något onlinespel till jul får det bli WoW.....................
.........................................................................
.................
..............................................................................
......................:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:evil::evil::evil::evil::evil::'( :'( :'( :'( :'( :'(

För det är gratis? suck...

Värst vilken ton, mister.

Jag vet att WoW har månadskostnad, om du ser i min spelsamling har jag WoW.
Jag har en karaktär på wow, men jag har inget spelkort.
Undersök lite först innan du slänger ut en sådan kommentar.

Medlem

Problemet med Warhammer åtminstone på den europeiska arenan är att det finns på tok för många servrar. De flesta är väl runt level 20-30 och uppåt skulle jag tro, vilket betyder att det inte finns så mycket nya låglevelspelare att spela med. Detta drabbar främst PQ´s (public quest) men även kön till scenarios blir lite väl långa ibland.

Många servrar har låg population på kvällar och helger vilket gör att spelet känns ganska dött. På min server som är low/low har jag en karaktär som är lev 27. I den zonen som han är i nu brukar det vara 5-10 personer max, vilket måste räknas som lågt. Man får även vänta väldigt lång tid på att komma med i scenarios, vilket kan bli lite frustrerande.

Av någon idiotisk anledning får inte min server flytta sina karaktärer till en annan server, vilket kanske hade underlättat situationen lite. Servergrejen får man väl iofs gnälla på GOA för.

Medlem

Tycker att PvE är sämst i war tyvärr.. INga roliga instanser o bossar som i wow.. pvP kan man inte klaga på så länge det e folk inne o kör. Får känslan av att även war kommer falla som conan Synd som fan gillade verkligen War

Medlem
Skrivet av J.Hytte:

Tycker att PvE är sämst i war tyvärr.. INga roliga instanser o bossar som i wow..

Jag gillar upplägget på dungeons i WAR. Några PQ's som leder fram till en slutboss i en mini-instans som droppar set-items och annat bös.

Medlem

Har också fått intrycket att många servrar är tomma! Vad gäller EU så är det dock Eltharion som gäller, är alltid mycket folk på den. Som jag förstått det (bara lirat på Eltharion) så är den rätt outstanding vad gäller population. Så kan rekommenderas om någon tänkt starta upp på ny server.

Medlem

Om en vecka kommer 1.1, den patchen kommer vara fet

Medlem
Skrivet av valfader:

De flesta är väl runt level 20-30 och uppåt skulle jag tro, vilket betyder att det inte finns så mycket nya låglevelspelare att spela med. Detta drabbar främst PQ´s (public quest) men även kön till scenarios blir lite väl långa ibland.

jag lirar på Karak-Norn och där existerar verkligen inte detta problem, helger och kvällar? nej inga problem där heller. I och för sig p.g.a. de nya klasserna som släppts så finns det MÅNGA spelare mellan level 1-10 (lite tråkigt ibland när det blir en tank rush "kekeke").

-The Dude8)

12
Skriv svar